امروز پنج شنبه، ۱۴ تیر ۱۴۰۳

بوستان کوهسار تهران تعطیل شد

شهرداری منطقه پنج اعلام کرد: بوستان کوهستانی کوهسار در شمال غرب پایتخت به دلیل برودت هوا و لغزندگی معابر آن تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

به گزارش فراسو، روابط عمومی شهرداری منطقه پنج اعلام کرد: بوستان جنگلی کوهسار به دلیل برودت هوا و لغزندگی معابر آن تا عادی شدن وضعیت بارش ها تعطیل است و از شهروندان درخواست داریم ضمن حفظ ایمنی خود از تردد های غیر ضروری در مسیرهای کوهستانی ، به ویژه در محدوده کوهسار خودداری کنند.

پیکر مطهر شهید گمنام بر دوش شهروندان منطقه ٩ تشییع شد

مراسم معنوی استقبال و تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر شهید گمنام به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در غرب پایتخت برگزار شد.

این مراسم معنوی با حضور پرشور خیل عظیمی از شهروندان ولایت مدار پایتخت، شهردار، معاونین و مدیران ارشد شهرداری منطقه ۹، فرماندهان بسیج و دیگر اقشار جامعه از مقابل شهرداری منطقه به مقصد منزل ابدی شهید خوشنام در شهرک ولی امر، با مشارکت ناحیه بسیج حمزه سیدالشهدا و پایگاه‌های بسیج سطح منطقه٩، برگزار شد.

بوستان کوهسار تهران تعطیل شد

در این مراسم پرشور و حماسی به منظور خدمات رسانی بهینه به شهروندان ولایی که به استقبال پیکر مطهر این شهید گمنام آمده بودند مواکب و غرفه‌های فرهنگی و ایستگاه‌های صلواتی از ابتدا تا انتها خیابان استاد معین و در مسیر مراسم تشییع برپا بود که با توزیع اقلام متنوع فرهنگی به ارائه خدمات به شهروندان و پذیرایی از آنان پرداختند.

این شهید گمنام در سن ۱۹ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل شده بود که پس از تشیع بر روی دوش شهروندان متدین غرب پایتخت در منزل ابدی اش واقع در شهرک ولی امر ناحیه یک منطقه ۹ به خاک سپرده شد.

فرزندان شهدا برکت شهر تهران هستند

همچنین سخنگوی شورای شهر تهران اعلام کرد: بچه های شهدا برکت این شهر هستند، چون بوی پدران شهیدشان را می دهند.

علیرضا نادعلی در مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقات ورزشی فرزندان شهدای مدافع حرم که بین فرزندان شهدای ۲۲ منطقه شهرداری تهران در مجموعه فرهنگی ورزشی دارالشهدای تهران برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: سومین سالگرد شهادت حاج قاسم که این مسابقات به نام و یاد ایشان برگزار شده را گرامی می داریم.

وی افزود: پدران فرزندان شهدا که همه مدیون آنها هستیم را دوست داشته، دوست داریم و دوست خواهیم داشت و دعا کنید راهشان را ادامه دهیم.

نادعلی با اشاره به برگزاری این مسابقات، گفت: از این اقدام بسیار تشکر می کنم و کار خلاقانه ای انجام شده است. بچه های شهدا برکت این شهر هستند، چون بوی پدران شهیدشان را می دهند و حتما باید کنارشان باشیم،هر چند بچه های دیگر هم برکت شهر هستد.

در ادامه مراسم شهردار منطقه ۱۷ ضمن خیرمقدم به خانواده های شهدا و شرکت کنندگان در مراسم، گفت: منطقه ای که ما در خدمتتان هستیم و میزبانی این مراسم بزرگ که به همت سازمان ورزش شهرداری تهران باشکوه برگزار شده و تشکر میکنم،دارالشهدای تهران است و با تقدیم ۴ هزار شهید به انقلاب و نظام اسلامی همچون ستاره ای در پایتخت جمهوری اسلامی ایران می درخشد.

رضا شنگی تصریح کرد: با تمام وجود به همه شما عزیزان افتخار می کنیم که استکبار جهانی با مجاهدت و ایثارگری عزیزان شما که از شهدای گرانقدر هستند، به خاک مذمت نشانده شده و امروز نطام اسلامی پرچمدار مبارزه با ظلم است.

در پایان مراسم به نفرات برگزیده اول تا سوم این مسابقات، جوایزی اهداء شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/Y0E1Sa