امروز پنج شنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کویر پلوند فردوس منطقه ای هیجان انگیز برای آفرودسواران

کویر پلوند فردوس یکی از کویر‌های خراسان جنوبی است که مسافران زیادی از آن دیدن می‌کنند و ۵ اقامتگاه بوم گردی نیز پذیرای گردشگران هستند.

به گزارش فراسو، کویر یکی از سرمایه‌های خدادادی است که جاذبه‌های دیدنی زیادی را در خود دارد.

از ۱۱ شهرستان خراسان جنوبی ۷ شهرستان از نعمت کویر بهره‌مند هستند و گردشگران به این مناطق سفر می‌کنند.

این روز‌ها در کویر پلوند فردوس نیز گردشگران حضور دارند و از سکوت حاکم بر منطقه، اقامتگاه‌های بومگردی و هیجان آفرود استفاده می‌کنند.

آسمان کویر، جلوه ای از قدرت خدا

یکی از گردشگران حاضر در کویر پلوند فردوس گفت: زمانی که وارد اینجا شدم، به این مسئله پی بردم که سکوت و آرامش ارمغان کویر برای مهمانانش است.

او افزود: وقتی به آسمان شب در کویر نگاه می‌کنیم، بیشتر و بیشتر می‌توانیم به عظمت خداوند متعال و زیبایی‌های خلقت پی ببریم و آن را درک کنیم.

یکی دیگر از گردشگران که آفرود سواری را تجربه می‌کرد بیان کرد: به نظرم اگر کسی می‌خواهد طعم هیجان را به معنای واقعی حس کند باید آفرود سواری را تجربه کند و در کویر این امکان مهیا است.

او با بیان اینکه در کویر می‌توان با استفاده از دستگاه‌های مخصوص پرواز کرد، ادامه داد: پیشنهاد می‌کنم در این زمان از سال مردم حتما برای دیدن کویر به پلوند فردوس بیایند و از آرامش و جاذبه‌های بکر و طبیعی استفاده کنند.

فعالیت ۵ اقامتگاه بوم گردی در کویر پلوند فردوس 

۵ اقامتگاه بوم گردی در کویر پلوند فردوس فعال هستند و به گردشگران خدمت رسانی می‌کنند.

یکی از متصدیان اقامتگاه‌های بوم گردی در فردوس گفت: آخر هفته‌ها اقامتگاه‌ها در این منطقه پر از مسافر هستند و به آن‌ها خدمت رسانی انجام می‌شود.

یکی از گردشگران نیز اظهار کرد: شاید کویر پلوند نسبت به سایر کویر‌ها در ایران از نظر زیبایی ضعیف‌تر باشد، اما امکانات رفاهی آن عالی است.

او گفت: این را می‌توان در اقامتگاه‌های بوم گردی، گازدار بودن اتاق‌ها و همچنین خدمت رسانی متصدیان اقامتگاه‌ها به گردشگران به وضوح مشاهده کرد.

به تازگی غاری در کنار کویر پلوند فردوس کشف شده که می‌تواند گردشگران بیشتری را نیز به این منطقه جذب کند.

کویر پلوند فردوس منطقه ای هیجان انگیز برای آفرودسواران

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/oqdkyQ