امروز دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تسلیت سرپرست بانک مسکن به مناسبت درگذشت رستم قاسمی

دکتر علی عسکری سرپرست بانک مسکن در پیامی درگذشت رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی را تسلیت گفت.

به گزارش فراسو به نقل از هیبنا، در پیام سرپرست بانک مسکن آمده است:

انا الله و انا الیه راجعون

درگذشت ناگهانی مدیر جهادی و پرتلاش” مهندس رستم قاسمی” وزیر سابق راه و شهرسازی سبب تالم خاطر و اندوه بسیاری از کسانی شد که بویژه با این مدیر توانمند، متعهد و انقلابی تجربه همکاری داشته و از نزدیک با بینش، کاردانی و توانمندی ایشان آشنایی داشتند.

مرحوم قاسمی تا پایان عمر دست از تلاش و مجاهدت در مسیر آبادانی و پیشرفت کشور بر نداشتند و در هر بخش و حوزه ای فعالیت کردند منشا خیر و برکت و پیشرفت بودند.

نگاهی به کارنامه کاری درخشان آن مرحوم در عرصه های مختلف عمرانی و آبادانی کشور نشان از نقش محوری و یک عمر خدمت صادقانه ایشان در توسعه و پیشرفت این بخش ها دارد که در حافظه ملت قدردان ایران اسلامی به نیکی ماندگار خواهد بود.

مدیریت جهادی ایشان که با نشان والای جانبازی همراه بود، چه در جنگ تحمیلی و چه در صحنه نبرد اقتصادی و مقابله با تحریم و ارتقای کشور به عنوان یک الگوی ارزشمند شناخته شده که آوازه آن خارج از مرزهای این مرز و بوم گسترش یافته بود و تلاش بی وقفه و مجاهدت مستمر تا پایان عمر نیز نشان از تعهد به خدمتگذاری مرحوم قاسمی به ملت شریف ایران دارد‌.

اینجانب و مجموعه بانک مسکن ضمن تسلیت فقدان این مدیر انقلابی به خانواده محترم و دوستان و هم رزمانش و دولت مردمی سیزدهم از خداوند متعال رحمت واسعه و علو درجات را برای آن مرحوم مسألت داریم.

علی عسکری

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/NPhzi7