امروز دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مرتضوی در دیدار با مدیران و فعالان اجتماعی سرایان: جنگ ترکیبی دشمن برای جلوگیری از حرکت پرشتاب توسعه ایران اسلامی است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تلاش دشمن برای ایجاد آشوب در کشور برای جلوگیری از حرکت پرشتاب دولت و ملت برای آبادانی ایران است.

به گزارش فراسو به ونقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی» در نشست با مدیران و فعالان اجتماعی شهرستان سرایان استان خراسان‌جنوبی هدف اصلی جنگ ترکیبی دشمنان را جلوگیری از پیشرفت و حرکت شتابان دولت در ریل خدمت به مردم توصیف کرد و اظهار داشت: رسالت خواص در این مقطع حساس از تاریخ جمهوری اسلامی ایران سنگین و اثرگذار است.
وی با بیان اینکه دشمن با دسیسه‌های مختلف در صدد است تا جریان انقلابی را از خط خدمت خارج کند، از فعالین اجتماعی خواست تا تجربیات را منتقل و به‌منزله تاریخ شفاهی انقلاب، مسائل را تبیین کنند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تلاش‌های دولتمردان و راهبری مدبرانه آیت‌الله رئیسی اشاره کرد و گفت: دور دوم سفرهای استانی با دستور کار پیگیری مصوبات و تسریع در انجام وعده‌های دولت دنبال می‌شود.
مرتضوی با بیان این موضوع که تمام بازنشستگان تإمین اجتماعی بیمه تکمیلی شده‌اند به اختصاص اعتبار حدود ۶ هزار میلیاردی به کانون بازنشستگان، شرکت‌های بیمه تکمیلی و شرکت‌های بیمه‌گذار در راستای برخورداری بیمه تکمیلی بازنشستگان اشاره کرد و گفت: دسترسی آسان بازنشستگان عزیز به درمان و تسهیل روند درمان آنان از اولویت‌های ما بوده است.
وی با اشاره به مشکلات مطرح‌شده در خصوص شهرستان سرایان، افزود: مطالبات این منطقه در سطح کشوری به صورت ویژه پیگیری خواهد شد.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/GJ7Y69