امروز چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تداوم تعامل بانک مسکن و پلیس پیشگیری زنجان

در نشست مشترک میان مدیرشعب بانک مسکن زنجان و پلیس پیشگیری استان بر تداوم همکاری‌ها و تعامل دو نهاد تاکید شد.

به گزارش فراسو به نقل از هیبنا، مهدی جمالوندی مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان در دیدار با سرهنگ آرش خلخالی رئیس پلیس پیشگیری استان که معاونان و رئیس حوزه حراست مدیریت نیز حضور داشتند، عنوان کرد.

در این نشست که به منظور گسترش تعاملات و همکاری فی مابین، جمالوندی گفت: امنیت یکی از مهم‌ترین نیازهای جوامع بشری محسوب می‌شود و حس امنیت آرامش را در جامعه ایجاد خواهد کرد.

مدیر بانک مسکن استان زنجان به حضور شبانه‌روزی، مقتدرانه و مشفقانه نیروی انتظامی در کنار سایر قوای مسلح که سعی در برقراری صلح، نظم و امنیت در جامعه دارند، اشاره و از رئیس پلیس پیشگیری استان زنجان و تمامی کارکنان جان برکف نظامی و انتظامی صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

سرهنگ آرش خلخالی رییس پلیس پیشگیری استان زنجان نیز با تقدیر و تشکر از مدیریت و مجموعه بانک مسکن استان زنجان، بر تداوم تعامل و همکاری این دو دستگاه اجرایی تاکید کرد.

سرهنگ خلخالی، پلیس پیشگیری را یکی از بزرگ‌ترین ‌زیرمجموعه‌های انتظامی کل کشور برشمرد که تمامی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی، یگان‌های حفاظت، پلیس‌های افتخاری، پلیس فرودگاه‌ها و پلیس راه‌آهن، یگان‌های امداد و … تحت نظر آن فعالیت می‌کنند.

رئیس پلیس پیشگیری استان افزود: از اینکه در برقراری نظم و امنیت کشور در حال انجام وظیفه هستیم، بسیار مفتخریم و مخلصانه در زیر سایه حضرت ولیعصر (عج) و زعامت مقام معظم رهبری به‌طور شبانه‌روزی در خدمت آحاد مردم شریف و همیشه در صحنه وطن عزیزمان هستیم.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/hAgbij