امروز دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بارش پراکنده در اغلب نقاط کشور پیش بینی می‌شود

براساس پیش بینی‌های هواشناسی، امروز در اغلب نقاط کشور بارش پراکنده باران انتظار می رود.

به گزارش فراسو، براساس نقشه های هواشناسی امروز در شرق استان‌های لرستان و خوزستان، جنوب همدان و مرکزی، چهارمحال و بختیاری کهگیلویه و بویراحمد، شمال بوشهر، غرب فارس، برخی مناطق اصفهان، یزد، سمنان و شرق تهران و همچنین در برخی نقاط آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و در سواحل شمالی ابرناکی و بارش پراکنده رخ می‌دهد.

روز شنبه با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر بارندگی در گیلان، مازندران و گلستان افزایش می‌یابد و غرب دریای خزر مواج می‌باشد. همچنین در شمال شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس و کرمان برخی مناطق اصفهان، یزد، سمنان و ارتفاعات تهران بارش باران و در ارتفاعات برف انتظار می‌رود.

یکشنبه در مرکز، شرق و جنوب شرق کشور وزش باد و ابرناکی و در ارتفاعات رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود. دوشنبه فقط در جنوب شرق کشور وزش باد پدیده غالب می‌باشد و در سایر مناطق کشور جو آرام و پایدار می‌باشد. سه شنبه در شمال غرب و غرب کشور ابرناکی و بارش پراکنده رخ می‌دهد. به تدریج از اوابل شب در شرق اردبیل و گیلان نیز ابرناکی، کاهش دما و بارش انتظار می‌رود و در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم می‌شود. قابل ذکر است تا اواسط هفته آینده در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت آلودگی هوا ادامه خواهد داشت و در روز‌های شنبه و یکشنبه خلیج فارس مواج است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/nGtEZs