امروز چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

افزایش همکاری با بخش خصوصی لازمه توسعه خدمات پستی

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در نشست با مسئولین دفاتر پیشخوان منتخب استان تهران افزایش همکاری با بخش خصوصی را لازمه توسعه خدمات پستی خواند.

به گزارش فراسو به نقل از دفترارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست، صبح امروز اول آذر ۱۴۰۱ با حضور سعید شریف زاده؛ عضو هیأت مدیره شرکت ملی پست، عبدالرضا جنتی عطائی؛ مدیر کل پست استان تهران و نمایندگان دفاتر منتخب مناطق پستی استان تهران نشست بررسی، ساماندهی و سطح بندی دفاتر پیشخوان در سالن کنفرانس حوزه معاونت فنی برگزار شد.
در این نشست وضعیت دفاتر پیشخوان پست استان تهران در حوزه کارکرد، وضعیت ترافیک و درآمد مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت.
شریف زاده از در دستور کار قراردادن  پرداخت حق السهم دفاتر به صورت ماهیانه خبر داد و افزود: در پست تهران کارگروهی تحت عنوان پاسخگویی به شکایات و دغدغه های دفاتر پیشخوان تشکیل شده است.
این عضو هیئت مدیره با تاکید بر رعایت شیوه نامه و دستورالعمل های ابلاغی پست به دفاتر اضافه کرد: از سیاست های شرکت ملی پست توجه به مسئله آموزش کارکنان به ویژه در سطح متصدیان باجه های دولتی و پیشخوان است که این مهم سبب افزایش کیفی خدمات رسانی به مشتریان خواهد شد.
وی افزود: ما در حال حاضر از تمامی ظرفیت های خود برای پیشبرد اهداف شبکه پستی استفاده می کنیم و دفاتر پیشخوان نیز در تحقق این امر ما را همراهی کرده اند، از این رو  برای رفع مشکلات دفاترپیشخوان نهایت فکر ، تدبیر و مدیریت خود را بکار خواهیم بست.
در ادامه نمایندگان دفاتر از توجه مدیران شبکه پستی به دغدغه های دفاتر پیشخوان و ایجاد کار گروه تخصصی تشکر کرده و با بیان مسائل و مشکلات دفاتر، راهکارهای خود را جهت سهولت در ارائه خدمات به مشتریان عنوان کردند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/OArcY0