امروز دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

لزوم استمرار در ارتقای کیفیت فرایندهای پستی

ارتقای کیفیت امری مستمر و بدون توقف است و ما در شبکه پستی پیوسته در حال تلاش و دستیابی به بالاترین کیفیت در تمامی فرایندهای پستی هستیم.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات شرکت ملی پست، عصر روز گذشته، ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۰، محمود لیائی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست با همراهی مهدی چمن‌زاده، عضو هیئت مدیره، علی جلالی‌منش، مدیرکل مرکز برنامه ریزی راهبردی، بودجه، تحقیق و توسعه، رضا ربانی، مدیرکل تامین و پشتیبانی و مهدی مقصودی، مدیرکل مرکز تجزیه و مبادلات کشور با حضور در سالن مبادله‌ی این مرکز شاخص های کمی و کیفی آماده سازی و ارسال مرسولات پستی را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

لیائی در بازدید از سورتینگ هوشمند مرسولات پستی، گفت: « تجزیه و تفکیک امانات هموطنان توسط بروزترین تجهیزات پستی گامی مهم در هوشمندسازی پست، ارتقای چشمگیر کیفیت فرایند آماده‌سازی و جلب رضایت مشتریان است.»

مدیرعامل شرکت ملی پست، با اشاره به روز ملی کیفیت و موفقیت شرکت ملی پست در کسب نشان “اهتمام به کیفیت آمارهای رسمی نظام آماری ایران”، افزود؛ «ارتقای کیفیت امری مستمر و بدون توقف است و ما در شبکه پستی پیوسته در حال تلاش و دستیابی به بالاترین کیفیت در تمامی فرایندهای پستی هستیم.»

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/lAzsTd