امروز پنج شنبه، ۳ خرداد ۱۴۰۳

عملکرد درخشان بیمه سرمد در نیمسال اول ۱۴۰۱

با به ثمر نشستن برنامه‌های توسعه‌ای و ارتقای عملکرد بیمه سرمد، این شرکت در سال ۱۴۰۱ شاهد تحول بزرگی در حوزه درآمد و سودآوری بوده و یک نیمسال درخشان را در سال جاری پشت سر گذاشته است.
به گزارش فراسو، صنعت بیمه یکی از ارکان توسعه اقتصادی هر کشور است، چرا که بدون خدمات این صنعت، بخش‌های مختلف اقتصاد و آحاد جامعه نمی‌توانند از مخاطرات و ریسک‌های گوناگونی که آنها را تهدید می‌کند عبور کنند و به فعالیت اقتصادی بپردازند.
بر این اساس، هر فعال اقتصادی و همچنین هر یک از آحاد جامعه نیازمند قرار گرفتن در سایه حمایت یکی از اجزای صنعت بیمه و به عبارتی یک شرکت بیمه‌ای معتبر هستند که این توانمندی را داشته باشد که با پوشش‌های بیمه‌ای متنوع و جامع آنها را در مواقع لازم مورد حمایت قرار دهد، ریسک‌های مرتبط با کار و زندگی آنها را کاهش دهد، خسارت‌های آنها را هنگام مواجه شدن با بیماری‌ها، حوادث و مخاطرات گوناگون جبران کند و سود مطلوبی را با سرمایه‌گذاری در طرح‌ها و خرید بیمه‌نامه‌های سرمایه‌گذاری برای آنها به ارمغان بیاورد.

سبد جامع خدمات بیمه‌ای در بیمه سرمد
یافتن شرکت بیمه‌ای که چنین توانمندی و ظرفیتی را داشته باشد، نیازمند بررسی عملکرد شرکت‌های بیمه حاضر در بازار بیمه کشور است و بررسی عملکرد شرکت بیمه سرمد، حکایت از آن دارد که این شرکت می‌تواند به عنوان یکی از شرکت‌های قابل اعتماد صنعت بیمه کشور، گزینه مناسبی برای متقاضیان انواع خدمات بیمه‌ای باشد.
بیمه سرمد در گسترده بودن و جامعیت ارائه انواع خدمات بیمه‌ای، از بهترین نمونه‌ها در صنعت بیمه کشور است. این شرکت، صدور انواع بیمه‌نامه‌های عمومی، درمان تکمیلی، خودرو (ثالث و بدنه)، عمر، باربری، حوادث، بیمه‌های مسافرتی، بیمه‌های مسئولیت و … سبد جامعی از خدمات بیمه‌ای را به متقاضیان عرضه می‌کند.
یکی از ظرفیت‌های هر شرکت بیمه، امکان سرمایه‌گذاری و مشارکت در فرآیندهای آینده‌ساز شرکت‌های بیمه از طریق خرید بیمه‌نامه‌های عمر و سرمایه‌گذاری و یا خرید سهام این شرکت‌ها در بورس است. سرمایه‌گذاران در انتخاب گزینه‌های سرمایه‌گذاری خود در شرکت‌های بیمه و همچنین خرید سهام این شرکت‌ها باید به عملکرد این شرکت‌ها در درآمدزایی و سودآوری توجه کنند.

جهش ۱۵۸ درصدی سود بیمه سرمد در نیمه اول سال ۱۴۰۱

بر اساس این گزارش‌ها، سود عملیاتی شرکت بیمه سرمد در دوره مالی منتهی به پایان شهریورماه ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۵۸ درصد رشد داشته است که جهش فوق‌العاده این شرکت را در سودآوری به نمایش می‌گذارد. همچنین این گزارش‌ها نشان می‌دهد، حق بیمه تولیدی بیمه سرمد نیز در این دوره، نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۶۳ درصد رشد داشته است.
شایان ذکر است؛ شرکت بیمه سرمد علاوه بر رشد حق بیمه تولیدی و افزایش سودآوری، در آستانه ثبت مرحله دوم افزایش سرمایه خود قرار دارد و به‌زودی سرمایه ثبتی این شرکت از ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال به ۶ هزار و ۶۷۱ میلیارد ریال افزایش خواهد یافت./فکر اقتصادی

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/kVaRJo