امروز پنج شنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

حمایت دولت از کسب و کارهای اینترنتی، رونق را به مشاغل خانگی برمی‌گرداند

یک فعال صنفی در حوزه امور مالیاتی و حسابداری گفت: اینکه دولت قرار است از صاحبان کسب و کارها در فضای مجازی به شکل جدی حمایت کند خبری است که مطمئنم رونق را به بازار مشاغل اینترنتی که بیشتر هم به شکل خانگی و بدون دفتر و محل کار است برمی‌گرداند.

به گزارش فراسو، فرنگیس اوریب در گفت‌وگو با ایرنا افزود: البته معتقدم که تنها نباید به بسته حمایتی بسنده کرد و در این بین لازم است تا مشوق‌هایی هم برای صاحبان مشاغل اینترنتی برای جلب آنها به بستر داخلی در نظر گرفته شود.

وی اظهار کرد: صنف امور مالی و حسابداری بازار اشباعی دارد که فضای مجازی زمینه حضور فعال افرادی مثل من که در این بازار به شکل سنتی و البته با توجه به روابطی که نداشتم را فراهم کرد.

اوریب گفت: در فضای مجازی سفارش‌های خوبی دریافت می‌کردم و بازار خوبی داشتم که در برهه‌های مختلف و به دلیل قطعی اینترنت مثل سابق امکان فعالیت ندارم.

وی افزود: در فضای مجازی که عمدتاً در اینستاگرام فعالیت دارند، حرفه‌های تخصصی توانسته‌اند به شکل حرفه‌ای وارد عمل شوند که محدودیت‌ها مانع بزرگی پیش پای این مشاغل خواهد بود اما با این خبر که

این فعال صنفی بیان کرد: دولت قرار است از صاحبان کسب و کارها در فضای مجازی به شکل جدی حمایت کند به طور قطع رونق به بازار مشاغل اینترنتی برمی‌گردد.

اوریب تاکید کرد: درآمد کسانی مانند من آن‌قدرها نیست که در یک منطقه خوب بتوانیم دفتری برای خود مهیا و فعالیت کنیم لذا بستر مجازی به شرطی که حمایت‌های لازم را از ما داشته باشد پاسخگوی نیازهای ماست.

وی درباره معافیت‌های مالیاتی گفت: این معافیت‌ها مشوق خوبی است که بی‌دغدغه می‌توانیم خود را به درآمد بالا برسانیم و خبری خوشحال‌کننده است.

این فعال اقتصادی اظهار داشت: تخفیف در تبلیغات هم با توجه به هزینه‌های بالایی که این عرصه دارد کمک حال خوبی است که بخشی از هزینه‌های کسب و کارها را خواهد کاست.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/mrj6ps