امروز شنبه، ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تجلیل از شرکت عالیفرد در جشنواره ملی سلامت غذا

شرکت عالیفرد (سن ایچ) تندیس سومین دوره جشنواره ملی سلامت غذا را که با حضور و حمایت اعضای شورای علمی؛ وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، سازمان غذا و دارو، انجمن علوم و صنایع غذایی ایران، انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و … برگزار شد، دریافت نمود.
به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی شرکت عالیفرد (سن ایچ)، گروه صنعتی سن ایچ در طی ۴۵ سال گذشته در راستای بهبود کیفیت و ارائه محصولات سلامت محور همواره پیشگام بوده و از جمله اقدامات اساسی و وظیفه خود می‌داند که در مسیر نیل به جامعه سالم، پایش مداوم و مستمر در روند تحقیق و توسعه تولید محصولات خود داشته باشد.

بر پایه این گزارش، «سومین دوره جشنواره ملی سلامت غذا» در راستای تغییر الگوی تغذیه و ارتقای سطح آگاهی، نگرش و فرهنگ تغذیه سالم در جامعه، و باهدف معرفی واحدهای پیشرو در تحقیق، توسعه و ارتقای سلامت محصولات غذایی و معرفی جدید‌ترین محصولات سلامت غذایی در مورخ ۲۴ آبان‌ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.
گزارش مذکور حاکی است که اهداف عملیاتی این جشنواره؛ فراهم‌سازی خلاقیت و نوآوری در ارائه محصولات سلامت در راستای رشد صنایع غذایی، شناسایی برندهای پیشرو در تحقیق، توسعه و ارتقای سلامت محصولات غذایی، معرفی جدیدترین دستاوردهای محصولات و خدمات غذایی سلامت در شاخه‌های مختلف صنعت غذا و… بوده است.

شایان‌ذکر است بهبود سیستم سلامت غذا، جز با ایجاد زنجیره سلامت غذایی؛ متشکل از صنایع کشاورزی تولیدکننده مواد اولیه، صنایع غذایی و مراکز خدمات غذایی متعهد به‌سلامت و در نهایت مصرف‌کنندگان (متخصصین تغذیه، شهروندان و سازمان‌های دریافت کننده خدمات غذایی) امکان‌پذیر نخواهد بود و واحدهای مذکور نقش سازنده‌ای در پیشبرد اهداف طرح سلامت غذا، خواهند داشت.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/w7VVi1