امروز چهارشنبه، ۳۰ خرداد ۱۴۰۳

تاکید بر توسعه پایدار خراسان جنوبی با رعایت مباحث محیط زیستی

استاندار خراسان جنوبی با حضور در سازمان حفاظت محیط زیست با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست دیدار کرد.
به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، در ابتدای این دیدار ، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی گزارشی از وضعیت استان، ظرفیت ها و پتانسیل های آن در حوزه گردشگری، معادن و …. ارائه داد و از توجه ویژه و اهتمام دکتر سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص حل مشکلات و معضلات زیست محیطی این استان و همچنین تخصیص اعتبارات ملی به آن، تقدیر کرد .
در این نشست که معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل حفاظت محیط زیست و مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی هم حضور داشتند، مهمترین مسائل و چالشهای زیست محیطی این استان اعم از معضلات و مشکلات حوزه محیط زیست انسانی، حوزه محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی استان از جمله فعالیت های معدنی ، اصلاح مرز مناطق تحت مدیریت ، تسریع در بررسی پروژ ه های معدنی مشمول ارزیابی و همچنین فعالیت معادنی که داخل مناطق تحت مدیریت است مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در ادامه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن ابراز رضایتمندی از اقدامات ارزشمندی که در حوزه محیط زیست خراسان جنوبی صورت گرفته، بر توسعه پایدار این استان و توجه به اشتغال و تولید با رعایت مسائل و مباحث مرتبط با محیط زیست تاکید کرد.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/eZp7UJ