امروز جمعه، ۸ تیر ۱۴۰۳

شناخت ظرفیت های استان ها، باعث پیشرفت بانک ایران زمین می شود

وحید علیزاده مدیریت شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری بانک ایران زمین، در جلسه ای با همکاران شعب بر برنامه ریزی و تلاش کارکنان در جهت ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان تاکید کرد و گفت: همکاران باید با رفتار حرفه ای، علایق مشتریان را سنجیده و با توجه به سلایق و نیاز های آنان، بسته های خدماتی متنوع را ارائه کنند.

به گزارش فراسو، علیزاده مشارکت و ارائه راهکار از سوی همکاران در امور مختلف را عاملی موثر در جهت جلب اعتماد مشتریان بیان کرد و افزود: تسلط کلیه کارکنان بر محصولات بانک به خصوص سرویس های بانکداری مدرن، باعث آگاهی کامل مشتریان و استفاده از خدمات بانکداری دیجیتال در تلفن های همراه خود خواهد شد.

بهزاد ترویجی معاون اداری و مالی شعب استان تلاش و برنامه ریزی را به عنوان شاخص حرکت همکاران به سوی موفقیت های بیشتر بیان کرد و گفت: معرفی دقیق محصولات بانک و نیروی انسانی با انگیزه و آگاه، ترکیبی است که باعث جذب مشتری و رضایت آنان از بانک خواهد بود.

گفتنی است که مدیریت شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری بانک ایران زمین، از جمله مدیریت های وسیع استانی  این بانک باست که علاوه بر جذب تعداد قابل توجهی از مشتریان، دارای پتانسیل ها و ظرفیت های فراوان مالی و سرمایه گذاری است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/EMkXqc