امروز دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ایرباس آمریکا را هدف گرفت

ایرباس با از دست دادن روسیه، کوچکترین جت تجاری A۲۲۰ را به سمت ایالات‌متحده هدف گرفته است.

به گزارش فراسو به نقل از بیزنس، ایرباس آمریکا را با کوچکترین جت تجاری A۲۲۰ هدف قرار می‌دهد تا بتواند فروش از دست رفته روسیه پس از حمله به اوکراین را جبران کند.

زمانی که نسخه شرکتی یا ACJ این هواپیما در نیمه اول سال آینده راه‌اندازی شود، این هواپیماساز اروپایی منابع بیشتری را برای تبلیغ A۲۲۰ اختصاص خواهد داد و پیش‌بینی می‌کند که برای به دست آوردن جای پایی در بزرگترین بازار جت‌های تجاری جهان بهتر از مدل‌های بزرگتر عمل خواهد کرد.

بنوا دفورج، سرپرست شرکت ایرباس جت گفت: در گذشته، بدون ACJ۲۲۰، محصولات ما به خوبی با نیازهای بازار ایالات متحده سازگار نبودند. اکنون با ۲۲۰ فروش در آنجا را آغاز خواهیم کرد و انرژی زیادی را برای آماده‌سازی ورود به سرویس سرمایه‌گذاری انجام می‌دهیم.

ایرباس در طول بحران کرونا یک هواپیمای A۲۲۰ شرکتی را راه‌اندازی کرد. در حالی که فروش اولیه کند بود، آنها شروع به افزایش تولید کردند، با چهار مورد در سال جاری، از جمله دو مورد که توسط اجاره‌کننده آمریکایی Azorra در ژانویه به عنوان بخشی از یک معامله بزرگتر برای هواپیمای استاندارد سفارش داده شد.

دفورج گفت: در درازمدت، ایالات‌متحده می‌تواند بیشتر از ضرر روسیه را جبران کند زیرا پیش از اعمال تحریم‌ها ۱۵ درصد تقاضای ACJ را تشکیل می‌داد.

با بازگشایی کشور چین پس از همه‌گیری و فروش هم در آنجا و هم در خاورمیانه، تقاضا از این کشور در حال بهبود است.

وی گفت که ورود سرویس برای ACJ۲۲۰ با وجود مشکلات زنجیره تامین وجود دارد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/UAZKMn