امروز یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کسب رتبه برتر سازمان امور مالیاتی کشور در جشنواره شهید رجایی

سازمان امور مالیاتی کشور حائز رتبه برتر ارزیابی عملکرد در هفدهمین جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۱ شد.

به گزارش فراسو، مراسم اختتامیه هفدهمین جشنواره شهید رجایی، روز چهارشنبه ۹ شهریور با هدف گرامیداشت هفته دولت و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به مردم با حضور اعضای دولت، استانداران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در سالن اجلاس سران برگزار شد.

طبق این گزارش، سازمان امور مالیاتی کشور حائز رتبه برتر ارزیابی عملکرد در هفدهمین جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۱ شد و رئیس جمهور با اهداء لوح از دکتر داود منظور رئیس کل، مدیران و کارکنان سازمان امور مالیاتی کشور تجلیل کرد.

در این جشنواره، سازمان امور مالیاتی کشور در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی از بین وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی و معاونت‌های وابسته به رئیس جمهور حائز رتبه برتر شد.

در بخشی از متن لوح تقدیر رئیس جمهور آمده است:

جناب آقای داود منظور
رئیس محترم سازمان امور مالیاتی کشور

اکنون که در اولین سالگرد آغاز به کار دولت سیزدهم، بر اساس بررسی ها و ارزیابی های دبیرخانه جشنواره شهید رجایی حائز کسب «رتبه برتر ارزیابی عملکرد در هفدهمین جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۱» شده اید، از زحمات و تلاش های ارزنده جنابعالی و تمام مدیران و کارکنان خدوم ان سازمان و کوشش برای اعتلای کشور، اهتمام بر تحقق سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و برنامه های دولت مردمی، قدردانی می نمایم.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/AWv9QS