امروز پنج شنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

مسئله اصلی کشور در حوزه انرژی، بهره‌وری است

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشوری با بیان اینکه مسئله اصلی ما در حوزه انرژی، بهره وری است که نیازمند افزایش بهره وری هستیم گفت: وزارت نیرو روی بحث بهره وری کار کرده و در حوزه برق وضعمان بهتر از آب است.

به گزارش فراسو، میثم لطیفی امروز هفتم شهریورماه در مراسم آغاز عملیات اجرائی پست ۱۳۲.۲۰ کیلوولت کرمان ۴ و همزمان ۵ پروژه فوق توزیع برق در استان با اعتبار ۸۹۷۵ میلیارد ریال اظهار کرد: امیدواریم این پروژه ای که امروز آغاز می شود، به افزایش سطح رضایتمندی مردم کمک کند.

وی با بیان اینکه مسئله اصلی ما در حوزه انرژی، بهره وری است که نیازمند افزایش بهره وری هستیم افزود: وزارت نیرو روی بحث بهره وری کار کرده و در حوزه برق وضعمان بهتر از آب است.

معاون رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مسئله آب برای کشور حیاتی شده و به عنوان یکی از مسائل اصلی کشور مطرح است اظهار کرد: امیدواریم با همکاری همه از جمله دستگاه های اجرائی که موظف به گام برداشتن در چرخه بهره وری هستند و در حوزه بهره وری کار کنند، بهره وری را افزایش دهیم.

لطیفی با بیان اینکه نیازهای آینده روز به روز بیشتر می شود خاطر نشان کرد: دنیا در حوزه انرژی در حال حرکت به سمت برق است و در آینده یکی از مسائل جدی ما مباحث انرژی و به ویژه برق است و امیدواریم وزارت نیرو که از قدیم پیشرو بوده و آمادگی های علمی دارند، در حوزه سدسازی، انتقال و توزیع به اتفاقات خوبی برسند.

به گزارش ایسنا، معاون رئیس جمهور در ادامه سفر به استان کرمان با همراهی استاندار، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سرپرست بنیاد شهید استان با حضور در منزل شهید فرهنگی “حسین انجمع شعاع” با مادر این شهید سرافراز دیدار و گفت گو کرد.

این شهید والامقام سال ۶۲ در عملیات والفجر ۳ و منطقه مهران به درجه رفیع شهادت تائل آمد و پیکر مطهر این شهید بعد از ۱۳ سال دوری به وطن بازگشت.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/FWBkUV