امروز یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرعامل بیمه رازی “روز کارمند” را تبریک گفت

دکتر علی جباری مدیرعامل شرکت بیمه رازی با صدور پیامی فرارسیدن روز کارمند را به کارمندان و نمایندگان شرکت بیمه رازی تبریک گفت.

به گزارش فراسو، متن پیام دکتر جباری به شرح زیر است:

بسمه تعالی
روز کارمند روزی برای ارج نهادن به سرمایه اصلی شرکت یعنی همکاران محترم بیمه رازی است.
در بیمه رازی ، همکاران و نمایندگان، تجارب و ایده‌های آنان در کنار تخصص و روحیه همدلی ، سرمایه اصلی شرکت به حساب می‌آید و این روز فرصت مناسبی است تا از زحمات و تلاشهای صادقانه خانواده بزرگ بیمه رازی در سراسر کشور تشکر و قدردانی داشته باشم که قطعاً نقش مهم و موثری در اجرای چرخشهای استراتژیک شرکت و همچنین دستیابی به اهداف شرکت و پیشرفت آن ایفا می کنند و به عنوان یکی از پایه‏ های اصلی رشد و تعالی بیمه رازی شناخته می شوند.

امسال با توانمندی و همت و تلاش کارمندان بیمه رازی توانستیم مجمع موفقیت‌آمیزی برگزار نماییم که حاکی از انضباط مالی و اقتصادی در شرکت‌ است. بیمه رازی با توانمندی همکاران و نمایندگان خود توانست رکورد رشد فروش ۶۱ درصدی را کسب کند که از معدل رشد صنعت بیمه بالاتر است.

در سال ۱۴۰۱ با تاکید بر ۵ استراتژی بنیادی ، ۱۵ هدف و ۲۰ راهبرد توانستیم در پروژه‌های ملی ورود خوبی داشته باشیم و بیمه رازی به عنوان عضو اصلی کنسرسیوم انرژی انتخاب شد که موفقیت و دستاورد ارزشمندی بود .

همکاران بیمه رازی می بایست پایش عملکرد داشته باشند و همیشه افق و چشم انداز اهداف‌ شرکت را پیگیری کنند.در این مناسبت و روز کارمند ، جا دارد که اولویت های اصلی شرکت در سال ۱۴۰۱ به شرح زیر مجددا برای همکاران معزز تبیین شود:
اولویت اول ؛ الویت راهبردی‌ و تاکید بر استراتژی های شرکت است.
اولویت دوم ؛ تحقق کمی و کیفی پرتفوی شرکت مطابق با بودجه ابلاغی ۵۰ هزار میلیارد ریالی و رسیدن به ۵ شرکت برتر صنعت بیمه است.
الویت سوم ؛ ‌ارایه خدمات مطلوب و بهینه به مشتریان و بیمه‌گذاران‌ است که باید به عنوان یک رویکرد جدی دنبال بکنیم.
الویت چهارم ؛بحث کنترل و کاهش ضریب خسارت بیمه رازی است.
الویت‌ پنجم؛ توسعه کمی و کیفی شبکه فروش‌ جهت دستیابی به اهداف بودجه ابلاغی و خدمت‌رسانی به بیمه‌گذاران‌ از طریق شعب و نمایندگی‌ها‌است.
اولویت ششم ؛ ورود تخصصی به حوزه‌های نفت و انرژی و حوزه‌های تخصصی صنعت بیمه مثل کشتی و هواپیما است.

اینجانب در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کارمندان معزز شهید ، از همکاران ، مدیران و شبکه فروش که با تمام ظرفیت علمی و عملی خود کوشیده اند تا به بهترین وجه ممکن به مسئولیت محوله خود عمل نمایند ، صمیمانه قدردانی مینمایم و توفیقات بیش از پیش همگان را در راستای خدمتگزاری به مردم عزیز کشورمان از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

علی جباری
۴ شهریور ۱۴۰۱

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/8Xhn5w