امروز پنج شنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

لزوم تقویت جایگاه پست در خدمت رسانی به مردم و کسب و کارها

لزوم تقویت جایگاه پست در خدمت رسانی به مردم و کسب و کارها در بازدید نمایندگان مردم شهرستانهای قائم شهر ،بابل و ساری در مجلس شورای اسلامی از اداره کل پست مازندران مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، نمایندگان مردم شهرستان های  قائم شهر، بابل و ساری در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از اداره تجزیه و مبادلات مرکز استان و باجه توزیع گذرنامه های ویژه اربعین حسینی از تلاش های کارکنان شبکه پستی کشور به ویژه در ایام منتهی به اربعین حسینی که به صورت شبانه روزی خدمت رسانی به زائرین دارند تقدیر کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مازندران با اشاره به خدمات پست در دوران کرونا، پست را یکی از نهادهای خدمت رسان در کشور  دانستند و از پیگیری قانون سختی کارکنان پست به ویژه موزعین در مجلس شورای اسلامی خبر دادند.
محسن بخشی مدیرکل پست استان مازندران نیز ضمن تاکید بر تعامل سازنده نمایندگان مجلس با شبکه پستی، گفت: «پست در سالهای اخیر با توسعه زیرساخت‌ها و همسویی با فناوری‌های روز، شرایط مناسبی را برای رونق کسب و کارها به ویژه کسب و کارهای فعال در فضای مجازی فراهم آورده است.»

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/urQD23