امروز یکشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرپل ذهاب آماده اسکان زائران

فرماندار سرپل ذهاب گفت : ۲۰ مدرسه و مسجد در سطح شهرستان با ظرفیت بیش از ۷ هزار نفر آماده و تجهیز شده و تاکنون ۴ هزار زائر اربعین اسکان داده شده است.

به گزارش فراسو، صدراله بابلی فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : به دستور استاندار، ستاد اربعین را در شهرستان با ۱۱ کمیته تشکیل و حدود ۱۰ جلسه برگزار کردیم.

وی ادامه داد: مردم این شهرستان در زلزله نگاه مهربان و محبت‌آمیز ملت ایران را دیدند و هموراه پاسخگوی نگاه ملت ایران هستند.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: ۲۰ مدرسه و مسجد در سطح شهرستان با ظرفیت بیش از ۷ هزار نفر آماده و تجهیز شده و تاکنون ۴ هزار نفر را اسکان داده‌ایم.

وی گفت: ۵ تیم فوریت‌های پزشکی با آمبولانس و تجهیزات کامل از ورودی تا خروجی شهر سرپل‌ذهاب مستقر شده و همچنین ۵ تیم گشت پلیس راه هم در حال خدمات‌رسانی به زوار هستند.

بابلی، از برپایی ۶ موکب در سطح شهرستان از ورودی تا خروجی خبر داد و گفت: یکی از این موکب‌ها به نام تیپ ۷۱ پادگان ابوذر در مرز خسروی مستقر است.

وی گفت: مجموعه حرم احمد بن اسحاق یک ظرفیت خوب برای شهرستان محسوب می‌شود که در اختیار زوار قرار دارد و پادگان ابوذر هم آماده و محیای اسکان زوار است .

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/pQVril