امروز جمعه، ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

“رضایتمندی مشتریان”؛ خط‌مشی اصلی شبکه پستی کشور است

محمد احمدی سرپرست حوزه معاونت فنی و بازرگانی شرکت ملی پست، رضایت مشتریان را هدف اصلی شبکه پستی برشمرد و گفت: هوشمندسازی لازمه تحقق این امر است.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی شرکت‌ ملی پست؛ بعدازظهر شنبه نوزدهم شهریور ۱۴۰۱، محمد احمدی از مرکز پردازش هوشمند مرسولات پستی خلیج فارس بازدید و روند آماده سازی و ارسال مرسولات انبوه قراردادی را مورد ارزیابی قرارداد.

سرپرست معاونت فنی و بازرگانی شرکت ملی پست، استفاده بهینه از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود را از اولویت‌های مهم حوزه فنی به منظور کاهش بار مالی و تحمیل هزینه های اضافی به شبکه پستی خواند.

وی با اشاره به ضرورت تحقق رضایتمندی مشتریان به عنوان مهمترین اصل در خط‌مشی شرکت ملی پست افزود: «هوشمندسازی فرایندهای پستی در سرعت بخشی آماده سازی مرسولات و به تبع آن افزایش ترافیک مرسولات پستی تاثیر بسزایی خواهد داشت.»

احمدی بر تسریع در روند هوشمندسازی تمامی فرایندهای پستی تاکید کرد و گفت: «این امر موجبات افزایش رضایت مشتریان را در پی خواهد داشت.»

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/dLpTjN