امروز چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

بررسی روند ارسال گذرنامه‌های زائرین اربعین حسینی

سیر ارسال گذرنامه‌های زائرین اربعین حسینی، توسط مدیرعامل شرکت ملی پست در شامگاه هفدهم شهریور، در مرکز تجزیه و مبادلات کشور، بررسی شد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی شرکت‌ ملی پست عصر امروز، پنجشنبه، ۱۷ شهریور ۱۴۰۱، محمود لیائی مدیرعامل شرکت ملی پست، از مرکز تجزیه و مبادلات کشور و باجه مرکزی منطقه پستی جنوب غرب بازدید کرد.

لیائی در این بازدید، با هموطنانی که بنا بر فوریت‌های سفر، جهت دریافت سریع‌ گذرنامه خود به تهران مراجعه کرده‌اند، گفتگو کرده و سیر ارسال گذرنامه ها را شخصا بررسی کرد.

مدیرعامل شرکت ملی پست، با حضور در بخش صادره پیشتاز مرکز تجزیه و مبادلات کشور، فرایند تجزیه و آماده‌سازی گذرنامه ها را بررسی کرده و از روند جستجو و یافتن گذرنامه‌های استانی جهت تحویل به هموطنان در باجه پستی بازدید کرد.
لیائی، از طرح اضطراری گذرنامه‌ها به عنوان یک خدمت ارزنده در جهت تکریم زائرین حسینی و کاهش فشار روانی و استرس هموطنان پیش از سفر نام برد و افزود:《اجرای این اقدام شایسته حاصل همدلی و همراهی کارکنان شبکه پستی کشور است.》
وی ادامه داد:《هموطنان ساکن تهران نیز می‌توانند پس از اطمینان از ارسال گذرنامه‌ خود به مناطق، با مراجعه به باجه های مرکزی مناطق پستی، پس از ساعت ۲۰:۰۰ گذرنامه‌ی خود را دریافت نمایند.》
گفتنی است: در راستای خدمت رسانی به زائرین اربعین؛ تمام واحدهای توزیع پستی روز جمعه فعال هستند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/jjooa2