امروز شنبه، ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

سامانه”روستا بازار” باعث رونق اقتصادی روستائیان می شود

مدیرعامل شرکت ملی پست در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛ گفت:سامانه‌ی روستا بازار پست  موجب رونق اقتصادی روستائیان می شود.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ محمود لیائی پیش از ظهر امروز پانزدهم مرداد ۱۴۰۱ در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: روستاییان می‌توانند از طریق سامانه “روستا بازار” محصولات تولید شده و صنایع دستی خود را با حذف دست واسطه‌ها و با استفاده از خدمات لجستیک پست به فروش برسانند.
لیائی مزیت اصلی سامانه روستا بازار را، توسعه کسب و کار و حمایت از تولیدکنندگان مناطق روستایی کشور دانست و گفت: شرکت ملی پست در تلاش است با اجرای چند طرح مهم از جمله طرح ملی روستا بازار، جهت رشد اقتصادی کشور و نیز افزایش خدمات دهی نوین به مردم گام بردارد.
معاون وزیر ارتباطات طرح ملی “جی‌نف” را یکی از پروژه‌های زیر ساختی اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: اجرای این طرح گامی مهم در راستای تحقق دولت الکترونیک به شمار می‌رود.
رئیس هیئت مدیره در ادامه با تشریح فعالیت های مراکز نوآوری پست؛ خواستار حمایت مجموعه استانداری از پست استان شد.
احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار گفت: پست می‌تواند در تقویت تجارت الکترونیک و نیز در بحث زنجیره انتقال کالا‌ها به ویژه از بنگاه‌های اقتصادی روستایی نقش موثری ایفا کند.
استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این دیدار اعلام حمایت استانداری استان از طرحهای ملی Gnaf  و روستا بازار و همچنین طرحهای زیرساختی را اعلام نمود.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/mgDcI6