امروز دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دعوت به نظارت مردمی بر عملکرد کارکنان شبکه پستی کشور

مدیرکل دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما توضیحاتی در خصوص ویدئوی منتشر شده از حمل نامناسب بسته‌های پستی ارائه داد.

به گزارش فراسو؛ حسن عمیدی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به بازنشر ویدئوی حمل نامناسب بسته‌های پستی گفت: «ویدئویی که در روزهای اخیر در فضای مجازی منتشر شده است، مربوط به یکی از دفاتر پیشخوان دولت است.»

وی با بیان اینکه آگاه سازی و شفاف سازی را حق مردم می‌دانیم ادامه داد: «در همان بدو انتشار این ویدئو در ماه های گذشته، سریعا برخورد لازم با متساهلین صورت گرفته است.»
عمیدی خاطر نشان کرد: «شرکت ملی پست همواره بر اصل صداقت، پاسخگوئی و احترام بر مخاطبان خود پایبند است.»
مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست گفت: «با هوشمند سازی فرایندها تمام تلاش خود را برای بهبود، ارتقا و کسب رضایت مشتریان به کار خواهیم بست.»
وی گفت: «از مشتریان عزیزمان می‌خواهیم در صورت مشاهده موارد این چنینی یا خطا در فرایندهای پستی، مراتب را حتما با روابط عمومی شرکت ملی پست به اشتراک بگذارند. »
عمیدی افزود: «همراهی مشتریان و مخاطبان پست، ما را در خدمت رسانی بهتر یاری خواهد کرد.»

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/nqkVe1