امروز دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیمه نامه ویژه تعاون برای پوشش تمام ریسک‌های صنعت ساختمان

دکتر یونس مظلومی مدیرعامل شرکت بیمه تعاون از ارائه یک بیمه نامه منحصر بفرد از سوی این شرکت برای پوشش تمام ریسک‌های صنعت ساختمان خبر داد.

به گزارش فراسو، مدیر عامل بیمه تعاون در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان که با حضور محمد مخبر، معاون اول رییس جمهور، رئیس اتاق تعاون ایران ونمایندگان مجلس افتتاح شد گفت: صنعت ساختمان یکی از صنایعی است که بسیار دیگری از صنایع را به خود وصل کرده و با آنها ارتباط برقرار می کند که از جمله آن صنعت بیمه است که ارتباط تنگاتنگی با صنعت ساختمان که البته صنعت احداث است را دارد.

بر پایه این گزارش، بیمه تعاون برای تمام ریسک ها درحوزه صنعت ساختمان بیمه نامه ای با کیفیت طراحی کرده است که باقیمت مناسب و خدمات عالی هم در زمان صدور و هم در زمان پرداخت خسارت به بیمه گذاران این صنعت ارائه می کند.

شایان ذکر است که این نمایشگاه با حضور مخبر معاون اول رئیس جمهور، مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزیر صمت، محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی، جمعی از مدیران و معاونان این وزارتخانه، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، هومن رازدار مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران و جمعی از فعالان و متخصصان این حوزه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.

گفتنی است؛ ۹۰۰ شرکت داخلی و خارجی از جمله کشورهایی چون فرانسه، ایتالیا، آلمان، ترکیه و… در بیست دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در فضایی بالغ بر ۳۸۷۸۰ متر فضای داخلی و ۷۲۳۰ متر فضای باز داخلی و ۱۴۰ متر فضای خارجی از ۲۱ تا ۲۴ امرداد ماه ۱۴۰۱ در حال برگزاری است حضوری فعال دارند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/1Rdf3j