مدیرعامل شرکت بیمه زندگی باران معتقداست که فقردانش بازاریابی در بیمه به شدت وجود دارد، در حالیکه این صنعت به خصوص در بخش بیمه های زندگی وابسته به بازاریابی و شبکه فروش است.
وی، افزود:پس از اینکه انحصار از صنعت بیمه برداشته شد و شرکت های بیمه خصوصی اضافه شدند، کیک صنعت بیمه بین سایرین توزیع شد، اما ابعاد آن رشد نکرد.
مدیرعامل شرکت بیمه زندگی باران، گفت:صنعت بیمه در افزایش ضریب نفوذ بیمه جامانده و رویدادهایی همچون مسابقه اینشورتاک می تواند به افزایش ضریب نفوذ بیمه کمک کند./چابک آنلاین
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/oe2O9t