امروز یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل آذربایجان غربی مشتری بانک مسکن می شود

مدیرشعب بانک مسکن آذربایجان غربی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل استان طی نشستی در خصوص تمرکز حساب‌های این شرکت در بانک مسکن گفتگو و توافق کردند.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، این نشست در راستای اجرای مصوبات سفراستانی رییس جمهوری و تاکیدات وزیر راه و شهرسازی در تمرکز حسابهای ادارات زیر مجموعه این وزارتخانه در بانک مسکن برگزار شد.

در این جلسه که با حضور بخشعلی آقالار مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل استان و تعدادی دیگر از مدیران شرکت برگزار شد، خلیل ایمانی بخشایش مدیرشعب بانک مسکن آذربایجان غربی ضمن قدردانی از آقالار که همکاری لازم را در تمرکز حسابها با بانک مسکن داشتند، به شرح خدمات عمومی و انحصاری این بانک پرداخت.

ایمانی گفت: مجموعه بانک مسکن همواره خدمتگزار جامعه بوده و همیشه در راستای اجرایی شدن مصوبات دولتی حرکت کرده است. خوشبختانه در سالهای اخیر شاهد گسترش سبد محصولات بانکی هستیم که این امر موجب بیشتر و بهتر شدن خدمت رسانی شده، امیدواریم بتوانیم در کنار شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل استان، منشا خیر بیشتر برای هردو طرف و جامعه باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد که تنوع و کیفیت ارائه خدمات بانکی توسط بانک مسکن موجبات رضایت آن شرکت را فراهم کرده و در کنار تمرکز حسابها در بانک مسکن، با معرفی بهتر بانک در بین پیمانکاران طرف قرارداد، زمینه تشکیل زنجیره مشتریان جدید برای بانک فراهم شود.

در ادامه نشست، مدیر عامل شرکت ساخت زیربناهای حمل و نقل استان ضمن تشریح حوزه فعالیت آن شرکت خواستار افزایش همکاری دوجانبه شده و ابراز امیدواری کرد که با تشکیل کارگروه‌های تخصصی با حضور کارشناسان دو طرف روند تمرکز حساب‌های شرکت و راهنمایی و سوق دادن پیمانکاران طرف قرارداد به بانک مسکن تسریع شده و دو طرف از این امر منتفع شوند.

 

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/ENEpuy