امروز سه شنبه، ۲۹ خرداد ۱۴۰۳

خاندوزی خبر داد: ابلاغ آیین نامه تسهیلات تبصره ۱۸ بودجه تا ۱۰ روز آینده

 وزیر اقتصاد و امور دارایی با بیان اینکه تسهیلات اشتغالزایی در ۲ قالب قانون بودجه ۱۴۰۱ و تسهیلات بانکی تبصره ۱۸ اعمال می شود، گفت: امیدواریم تا ۱۰ روز آینده آیین نامه تسهیلات حوزه تبصره ۱۸ ابلاغ شود.

به گزارش فراسو، احسان خاندوزی روز شنبه طی سفر به گیلان در حاشیه نشست با مجمع نمایندگان و مدیران اقتصادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بودجه ۱۴۰۱ تسهیلات مربوط به تبصره ۱۸ و اشتغالزایی به دلیل ابلاغ نشدن آیین‌نامه‌ها تاخیر ایجاد شده است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط استان سرمایه‌گذاری‌هایی نیاز است و طرح هابی مثل زباله سوزها که سازگاری با استان دارد و  مورد تاکید رئیس جمهوری است چ کمک می کنیم تا سرمایه گذاری خارجی برای آن انجام می‌شود.

انتظار داشتیم مصوبات سفر رئیس جمهور با سرعت بیشتری در گیلان پیاده شود 

وزیر اقتصاد و امور دارایی همچنین گفت: انتظار داشتیم مصوبات سفر رئیس جمهور با سرعت بیشتری در استان پیاده شود و طعم آن را مردم و فعالان اقتصادی بچشند.

خاندوزی اظهار داشت:  البته اقدامات خوبی صورت گرفته و فعالیت‌های خوبی هم شروع شده و گام های پایانی آن باقی مانده است اما در خصوص ابلاغ و بخشی از اعتبارات سفر رئیس جمهور همچنان بانک های استان فاقد ظرفیت‌های لازم بودند و منتظر بودند تا ابلاغیه صورت بگیرد تا آنها بتوانند از آن استفاده کنند.

وی با تاکید بر ضرورت سرعت بخشیدن به اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور اظهار داشت:  مصوبات سفررئیس جمهور باید به ثمر برسد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/4UmzyH