امروز یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعلام آمادگی بانک توسعه تعاون برای ارائه انواع خدمات بانکی به شرکت توسعه پست های ایران ترانسفو

مسعود کردستانی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان زنجان در دیدار  با علی نصیری مدیر عامل شرکت توسعه پست های ایران ترانسفو بر آمادگی این بانک برای ارائه انواع خدمات متنوع بانکی به این شرکت دارد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، کردستانی در این دیدار با بیان اینکه گروه صنعتی ایران ترانسفو و شرکت های اقماری آن پیشران صنعت استان است ، افزود : شرکت های پیشرو ، طلایه داران اقتصاد استان هستند . وی اعلام کرد: بانک توسعه تعاون آمادگی ارائه انواع خدمات متنوع بانکی از جمله صدور ضمانت نامه ، بانکداری اینترنتی ، پرداخت تسهیلات ، صدور اعتبارات اسنادی ، صدور عابر کارت و انواع کارت های هدیه ، پایانه های فروشگاهی ، دستگاههای خودپرداز و … را به شرکت توسعه پست های ایران ترانسفو دارد .

وی ادامه داد: این شرکت هر چند از مشتریان جدید است ولی خدمات بانک با توجه به تولیدات و صادرات محصول باید در زمینه خدمات مالی LC و ضمانت نامه سریع صورت گیرد . و بخش دیگر خدمات قابل ارائه به شرکت ، تسهیلات است که باید حد اعتباری تعریف شود .

کردستانی گفت : با استفاده از ظرفیت صرافی بانک توسعه تعاون می توانیم پاسخگوی نیازهای ارزی شرکت باشیم .

در ادامه مدیر عامل شرکت توسعه پست های ایران ترانسفو با دعوت از مدیر شعب استان برای بازدید از شرکت ، انتخاب بانک توسعه تعاون را به عنوان بانک عامل با توجه به پتانسیل خوب و حضور نیروهای جوان ، آگاه و مشتری مدار از تصمیمات مهم مجموعه تحت سرپرستی خود خواند .

نصیری گفت : شرکت توسعه پست در روند جهش تولید در حال فعالیت است ، فروش محصولات به صورت مستقیم آغاز شده است .

وی افزود : تهیه و تولید انواع قطعات مورد نیاز و واردات و صادرات کالاهای مورد استفاده صنعت برق از شاخص ترین فعالیت های شرکت است و با توجه به اولویت صادرات برای ما ، مراودات ارزی شرکت زیاد است و در حال حاضر درخواست تولید ۳۲۳ دستگاه توسعه پست از ترکمنستان در دستور کار بوده که ۱۲۰ دستگاه صادر و ۶۰ دستگاه آماده ارسال است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/fr09ql