امروز یکشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

بررسی زمینه های همکاری “پست” و “سازمان تبلیغات اسلامی”

زمینه های همکاری مشترک پست و سازمان تبلیغات اسلامی در نشست مدیرعامل شرکت ملی پست با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بررسی شد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ در تاریخ بیستم تیرماه ۱۴۰۱ «حجت الاسلام و المسلمین محمدقمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی» با محمود لیائی، معاون وزیر ارتباطات دیدار کرد.
در این نشست که حسن عمیدی مدیرکل دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست و محمد مهدی دادمان رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی نیز حضور داشتند، زمینه های مشترک همکاری پیرامون فعالیت های تبلیغاتی و فرهنگی میان دو مجموعه از جمله تولید محصولات مختلف با موضوع ارزش‌های انقلابی و تاریخی «پست»، راه اندازی نمایشگاه مشترک تمبر میان ایران و سایر کشورها؛ استفاده از هنرمندان شاخص در طراحی تمبر؛ استفاده از ظرفیت های تبلیغاتی دو مجموعه و طراحی و برنامه ریزی های تبلیغاتی مشترک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
محمود لیائی در جریان این نشست گفت: «در جهت بازیابی هویت انقلابی پست و همچنین هویت تاریخی شبکه پستی در قالب ایجاد تاریخ شفاهی؛ انتشار کتاب و انجام فعالیت های رسانه ای و فرهنگی آمادگی داریم و در این خصوص اجرای هرگونه همکاری میسر است و در این راستا تهیه و تولید آثار هنری و محصولات فرهنگی را برای بهره برداری همکاران پست کشور مورد تاکید قرار داد.»
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست، با اشاره به مشارکت در راه اندازی مراکز نوآوری، فناوری و صنایع خلاق با توجه به تجربه مشابه عنوان کرد: «در دفاع از ارزش های اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.»
حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی نیز از فراهم آوردن زمینه های مشترک همکاری میان شرکت ملی پست و سازمان تبلیغات اسلامی استقبال و ابراز امیدواری کرد: «با انعقاد تفاهم نامه همکاری در اعتلای بیشتر فرهنگ انقلابی گام های موثر برداریم.»

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/7brUzZ