امروز چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳

اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج – چالوس و آزادراه تهران – شمال

رییس پلیس راه البرز از اعمال محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران – شمال و جاده کرج – چالوس درمحدوده این استان خبر داد .

به گزارش فراسو، سرهنگ پیمان کرمی، اظهار داشت: براساس برنامه ریزی انجام شده تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز ۲۶ تیر ماه جاری از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع می شود.

وی اضافه کرد: همچنین با اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ امروز یکشنبه تا پایان تخلیه بار ترافیکی از کرج و تهران به سمت مرزن اباد به صورت یک طرفه می شود.

وی گفت: همچنین تردد وسیله نقلیه از ساعت ۱۴ روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۷ و ۲۸تیرماه جاری از میدان امیر کبیر کرج و آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع و با اعلام ماموران پلیس راه تردد وسیله از ساعت ۱۶ روزهای یاد شده تا تخلیه بار ترافیکی از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد شد.

کرمی خاطرنشان کرد: به منظور کنترل بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده‌های استان البرز با سایر نهادهای امدادی نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

رییس پلیس راه البرز به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های استان البرز است و در زمان تعطیلی‌ها بر میزان ترافیک در یک هزار و ۴۵۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی این استان افزوده می‌شود.

جاده کرج – چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در استان البرز و مابقی در استان مازندران واقع شده است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/HFiPrS