امروز دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

“نیروی انسانی متعهد” ؛ رکن اصلی کیفیت خدمات پستی است

سعید شریف زاده، عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست، نیروی انسانی کارآمد و متعهد شبکه پستی کشور را رکن اصلی و مهمترین مولفه در کیفیت خدمات پستی خواند.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، عصر امروز ۲۴ خرداد ۱۴۰۱، سعید شریف زاده در مراسم معارفه سرپرست پست استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه ارزش و اعتبار شبکه پستی در گروی حفظ ارزش و کرامت نیروی انسانی است،گفت:«امروز نیروی انسانی، به عنوان مهم‌ترین رکن و اصلی‌ترین دارایی یک سازمان به شمار رفته و کیفیت خدمات سازمان نیز بستگی به این امر دارد. »
عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با تاکید بر اینکه ارتباط صحیح و اصولی توام با اخلـاق حسـنه و حفـظ کرامـت انسان در تمامی سطوح سازمان باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: «بدون مدیریت صحیح منابع انسانی، سازمان به اهداف خود دست نمی‌یابد.»
وی در ادامه با اشاره به ماموریت شبکه پستی کشور مبنی بر هوشمند سازی فرایندها گفت: «سرعت بخشی به این مهم تنها در سایه همدلی و بهره مندی از تجارب  و دانش کارکنان شبکه پستی ممکن است.»
عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با اشاره به شرایط سخت ناشی از بیماری کرونا ، تلاش و مجاهدت کارکنان پست را همسان ایثار و از جان گذشتگی دوران دفاع مقدس دانست و افزود: «لازم است تلاشهای انجام یافته در سطح جامعه بصورت گسترده ای انتشار یابد و جامعه از نقش اساسی پست در این ایام آگاهی یابد . »
شریف زاده، خواستار استفاده از ظرفیتهای استانی جهت پیشبرد اهداف شبکه پستی کشور شد و بر هماهنگی و ارتقای سطح تعاملات سازمانی با مدیران  دستگاهها و نهادهای دولتی و خصوصی جهت معرفی و بهره برداری از تمام ظرفیتهای شبکه پستی در خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.
وحدت رویه و یکسان سازی دستورالعمل ها و بخشنامه های عملیاتی پستی از دیگر مواردی مورد تاکید این عضو هیئت مدیره بود.
در پایان جلسه، حکم سرپرستی اداره کل پست استان آذربایجان شرقی توسط شریف زاده به جواد دباغ  صادقی پور ابلاغ و با اهدای لوح تقدیر از تلاشهای سی ساله پوربزرگ ، مدیر کل سابق پست استان آذربایجان شرقی تقدیر شد .
گفتنی است عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در جریان این سفر از فرایندهای اجرایی وعملیاتی پست این استان بازدید و با کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/8tD9HM