امروز یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت ملی پست: تمامی دفاتر پستی به فیبر نوری تجهیز می شوند

معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست در دیدار با مدیرکل ارتباطات استان اصفهان از تجهیز تمامی دفاتر پستی به فیبر نوری در آینده نزدیک خبرداد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ محمود لیائی صبح امروز پنجشنبه ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۱ در جریان سفر به استان اصفهان؛ از نواحی پستی میدان امام (ره)، نشاط و فیض بازدید و با کارکنان بخش‌های اجرایی دیدار و گفتگو کرد.
مدیرعامل شرکت ملی پست در این بازدید با تاکید بر همسویی و وحدت کارکنان در پیشبرد اهداف؛ خواستار همکاری تمام کارکنان در پیاده سازی طرح تحول دیجیتال پست شد.
لیائی لزوم هوشمندسازی در سرتاسر شبکه پست را یادآور شد و افزود: باید با بهره گیری از ظرفیت شرکتهای دانش بنیان و استارت آپ‌ها؛ خدمات الکترونیکی مبتنی بر نیاز مشتریان ارائه دهیم.
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست سپس در دیدار با مدیرکل فناوری اطلاعات استان  ضمن تاکید بر لزوم ارتقای زیرساخت ها در شبکه پستی کشور از تجهیز تمامی دفاتر پستی به فیبر نوری در آینده نزدیک خبر داد.

بازدید از چاپارخانه‌ی اصفهان، دیدار صمیمانه و اختصاصی با کارکنان و گفتگو پیرامون مشکلات و ابهامات آنها، از دیگر برنامه های لیائی بود که در اولین روز از  سفر استانی وی به این استان انجام شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/zHiY0U