امروز جمعه، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

حمایت از شرکت های استارت آپی حوزه ی پست

«گروه سرمایه گذاران نیک اندیش کارایا» در پنجاه و ششمین نشست خود که با حضور معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست برگزار شد، حمایت خود را از شرکتهای استارت آپی و دانش بنیان حوزه پست اعلام کردند.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ شب گذشته ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ پنجاه و ششمین نشست گروه سرمایه گذاران نیک اندیش کارایا با حضور محمود لیائی معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست و دیگر فعالان حوزه های استارتاپی برگزار شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست با بیان اینکه توسعه فعالیت های کارآفرینی همواره با ریسک بالا همراه است، به نقش کلیدی و مهم شرکت های نیک اندیش (فرشتگان سرمایه گذاری) اشاره کرد.

لیائی افزود: «امروز مهمترین گلوگاه های توسعه کمی و کیفی شرکت های دانش بنیان واستارتاپ ها که هم راستا با سیاست های کلان کشور هستند، ساز و کار تامین مالی موثر و کارآمد است، لذا شرکت های سرمایه گذاری خطر پذیر و سرمایه گذاران نیک اندیش با سرمایه گذاری در مراحل مختلف و حمایت از استارت آپ ها نقش مهمی در توسعه اقتصاد نوآوری کشور دارند.»

مدیرعامل شرکت ملی پست دراین نشست با تشریح فعالیت های مراکز نوآوری پست، خواستار حمایت و مساعدت گروه سرمایه گذاران  از شرکت های استارتاپی و دانش بنیان فعال در حوزه پست شد.

وی همچنین از این گروه دعوت کرد تا نشست بعدی خود را در موزه ارتباطات کشور برگزار کند.

«گروه سرمایه گذاران نیک اندیش کارایا» گروهی غیرانتفاعی است که از سال ۱۳۹۴ مطابق با تعاریف استاندارد جهانی در راستای حمایت از کارآفرینی و ارزش آفرینی در کشور شروع به کار کرده است واعضای این گروه را سرمایه گذاران معتبر و نیک اندیش (فرشتگان سرمایه گذار) تشکیل می دهند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/rFbQdv