امروز شنبه، ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

راه اندازی واحد تلفنی رسیدگی به شکایات مردمی بانک ملی ایران

با هدف تکریم مشتریان و پاسخگویی حداکثری به سوالات و درخواست های مشتریان، بانک ملی ایران واحد تلفنی شکایات مردمی را راه اندازی کرد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، از امروز مشتریان و مخاطبان این بانک می توانند ضمن تماس با مرکز ارتباط مردمی با شماره ۶۴۱۴۰ – ۰۲۱ علاوه بر دریافت خدمات معمول و نیز ارتباط با کارشناسان بانک، در صورت نیاز با فشردن  کلید شماره (۱) شکایات خود را ثبت کنند.

شکایات واصله پس از بررسی، در اسرع وقت رسیدگی و نتیجه آن اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/YjKqN9