امروز چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ترافیک در مسیرهای بزرگراهی پایتخت

به گزارش فراسو به نقل از پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: اکنون در مسیرهای غرب به شرق بزرگراه همت از باکری و غرب به شرق بزرگراه حکیم از باکری با بار ترافیکی مواجه هستیم.

وی اظهار داشت: در بزرگراه شیخ فضل اله از جناح، جناح در مسیر غرب به شرق از شیخ فضل اله تا گمنام و غرب به شرق نیایش از ستاری همچنین یادگار امام (ره) جنوب به شمال از گلاب و مسیر شرقی بزرگراه آزادگان شاهد ترافیک هستیم.

شریفی ادامه داد: در مسیرهای زین‌الدین از هنگام تا پاسداران، جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) از گلشن دوست، بزرگراه چمران از بوستان گفتگو، بزرگراه صدر به غرب از قیطریه، جنوب به شمال نواب تا نهم دی، بزرگراه شهید بابایی از هنگام تا صیاد و خیابان آزادی از بعد استاد معین شاهد بار ترافیکی هستیم.

به گفته وی، عوامل و کارکنان پلیس راهور تهران بزرگ در همه معابر، میادین و تقاطع‌ها مستقر هستند و اقدامات ترافیکی خود را برای تردد ایمن و روان‌سازی مسیرها انجام می‌دهند.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با بررسی که تیم‌های مستقر در مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت ترافیکی معابر پایتخت انجام شد، ترددها در سطح معابر در حال شکل‌گیری و رو به افزایش است اما مشکل و مورد خاصی وجود ندارد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/N3wabB