امروز چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیشتر آمریکایی‌ها به بایدن و ترامپ رای نمی‌دهند

نتایج تحقیقات جدید در آمریکا نشان می‌دهد ۵۸ درصد رای دهندگان آمریکایی اعلام کردند اگر بایدن و ترامپ نامزد ریاست جمهوری شوند، به نامزدی مستقل رای می‌دهند.

به گزارش فراسو، نتایج تحقیقات جدید در آمریکا که توسط موسسه هریس به سفارش دانشگاه هاروارد برای نشریه هیل انجام شده، نشان می دهد ۵۸ درصد رای دهندگان آمریکایی اعلام کردند در صورت نامزدی ترامپ و بایدن در انتخابات بعدی ریاست جمهوری آمریکا، به نامزدی مستقل رای خواهند داد.

علاوه بر این، اکثر رای دهندگان اظهار کردند نمی خواهند ترامپ یا بایدن در انتخابات ۲۰۲۴ شرکت کنند.

براساس نتایج این نظرسنجی، ۶۳ درصد شرکت کنندگان نمی خواهند بایدن برای بار دوم در انتخابات شرکت کند، در حالیکه ۳۷ درصد خواهان شرکت مجدد اون در انتخابات هستند. در همین حال، ۵۵ درصد تمایلی به حضور ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ را ندارند اما ۴۵ درصد معتقدند ترامپ باید دوباره در انتخابات بعدی آمریکا شرکت کند.

همچنین  ۳۷ درصد رای دهندگان اظهار داشتند اگر انتخابات اولیه برای معرفی نامزد حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری امروز برگزار شود، به بایدن رای می دهند و ۵۸ درصد نیز می خواهند به ترامپ به عنوان نامزد جمهوری خوهان رای دهند.

این در حالی است که ناظران سیاسی و رای دهندگان آمریکایی پرسش های اساسی را درباره توانایی جسمانی بایدن ۷۹ ساله و ترامپ ۷۵ ساله برای شرکت مجدد در انتخابات و عدم محبوبیت آنها مطرح می کنند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/gwnad7