امروز سه شنبه، ۱۹ تیر ۱۴۰۳

افزایش سرعت پاسخگویی به شکایات مشتریان پست

امیرحسین کریمی مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت ملی پست  گفت: «باتوجه به کیفیت و قیمت خدماتی که شرکت ملی پست ارائه می‌دهد، رضایتمندی خوبی را توانسته‌ایم از سوی هموطنان کسب کنیم.»

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، مدیرکل بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت ملی پست در گفتگو با  خبرگزاری آنا، با اشاره به چگونگی فرایند پاسخگویی به شکایات مشتریان بیان کرد: «سیستم پاسخگویی شرکت ملی پست براساس استاندارد ایزو ۱۰۰۰۲ ایجاد و به‌روزرسانی شده و دسترسی مشتریان افزایش یافته است.»
وی افزود: «با توجه به تغییرات ایجاد شده در سامانه‌، کیفیت پاسخگویی و رضایتمندی مردم افزایش و براساس ارزیابی‌های انجام شده، روند پاسخگویی به شکایات و پیگیری ها به کمتر از  ۱۲ ساعت کاهش یافته است.»

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/X9tAhR