امروز دوشنبه، ۱۱ تیر ۱۴۰۳

پیام تسلیت مدیرعامل بانک توسعه تعاون درپی درگذشت یک همکار

به دنبال درگذشت رییس شعبه بوکان بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان مدیر عامل این بانک با صدور  پیامی درگذشت همکار خود را تسلیت گفت.

به گزارش فراسو، متن کامل این پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت ناگهانی یکی از اعضای فرهیخته‌ی خانواده بزرگ بانک توسعه تعاون واصل شد و موجب اندوه و تاسف تمامی همکاران ما در سراسر ایران اسلامی گردید؛ مرحوم رحیم اکبری‌راد رئیس محترم شعبه بوکان، از جوانان برومند، ساعی و خدومی بود که تحقیقاً همچون بسیاری دیگر از همکاران زبده و تلاشگر ما، می‌توانست از امیدها و سرمایه‌های فردای این بخش از نظام بانکی کشور باشد.
اکنون چون پدری که در اندوه از دست دادن فرزند خود است، با قلبی متأثر و روحی متالم از این سوگ، ضمن عرض تسلیت و تعزیت به خانواده معزز اکبری‌راد و سایر خانواده‌های وابسته و منصوبین از درگاه خداوند متعال برای آن همکار صدیق و عزیز علو درجات و برای خاندان بزرگ اکبری‌راد و بستگان داغدار صبر و اجر مسئلت دارم. همچنین به رسم تعزیت، برای همکاران عزیزم در استان آذربایجان غربی و خاصه کارکنان شهرستان بوکان در این فراق، آرزوی تسلی و آرامش دارم. امید که روح آن مرحوم در ایام و لیالی پرفیض رمضان کریم، میهمان سفره کرامت پرودگار مهربان باشد.
حجت اله مهدیان

۱۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۱

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/bRVGYk