امروز جمعه، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تبریک رئیس کل بیمه مرکزی به مناسبت روز جمهوری اسلامی

مجید بهزادپور رییس کل بیمه مرکزی ایران  با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۲ فروردین سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
به گزارش فراسو، متن این پیام به شرح زیر است:
صنعت بیمه با تاسی از شعارهای آرمان‌خواهانه، شورها و شعورهای مقدس، حماسه ملی دوازدهم فروردین را پاس می‌دارد و به درایت مردم سرزمینی که به حق آزادی، برابری و خودکفایی “آری” گفتند، آفرین می‌گوید.

انقلاب اسلامی ایران، آمیزه‌ای از شور و شعور بود و بیهوده نیست که معمار کبیر این بنای عظیم و فناناپذیر در همان ماه‌های نخستین، فرمان همه‌پرسی را صادر کرد تا شعور و شور، تعیین‌کننده سرنوشت کشور باشند.
همین انتخاب آگاهانه شاید درس تاریخی مسئولان انقلابی باشد که در هیچ گذرگاه مهم و بزنگاه حساسی بدون پشتوانه “رای” و “تصمیم” مردم، قدم از قدم برنداشتند و همواره در برابر خواسته‌های ملت سر تعظیم فرود آوردند.
هنوز هم حکم حکیمانه بنیانگذار انقلاب شکوهمند اسلامی به قوت خود باقی مانده و روح جاری در عبارت “میزان رای ملت است” تداوم نهضت را بیمه کرده است.
صنعت بیمه نیز با تاسی از شعارهای آرمان‌خواهانه، شورها و شعورهای مقدس، حماسه ملی دوازدهم فروردین را پاس می‌دارد و به درایت مردم سرزمینی که به حق آزادی، برابری و خودکفایی “آری” گفتند، آفرین می‌گوید.
بهار عقلانیت و آگاهی در بهار طبیعت در آستانه بهار قرآن به کام ملت بزرگ ایران، گوارا باد.

مجید بهزادپور

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/Q7le18