امروز یکشنبه، ۲۷ خرداد ۱۴۰۳

مدیرعامل صنایع شیر ایران: شرکت‌های تولیدی به کمک حوزه بازار بیایند

مدیرعامل صنایع شیر ایران گفت ضرورت دارد تا تداخل‌ها در حوزه فروش کنترل شده و مشخص شود که از چه ناحیه ای رخ داده که مانع تکرار آن شد.

به گزارش فراسو به نقل از  روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران(پگاه)، علی اصغر محمد پور مدیرعامل با تیم همراه، پس از بازدید از کارخانه پگاه و شعبه اصفهان دردفتر مرکزی منطقه ۴ حضور پیدا کرد و ضمن تاکید بر جایگاه فروش گفت: اینکه ندانیم تداخلات از چه ناحیه ای‌ است قابل پذیرش نیست.

او با اشاره به ضرورت همکاری شرکت‌های تولیدی با حوزه فروش هم ادامه داد: از اینکه درکنار همکاران فروش هستم خوشحالم و همه بدانیم فروش پیشقراولی است که نیاز به کمک از جانب همه شرکت‌های تولیدی دارد.

وی با اشاره به اینکه، تخفیفات لزوما تنهاراه فروش نیست توضیح داد: پرسنل با انگیزه لازمه پیشرفت و تعالی سازمان هستند و از این رو بالا رفتن درآمد بازاریاب با پورسانت بالا سبب خوشحالی است؛ زیرا اگرحقوق بازاریاب بالا رفت یعنی قرار گیری در مدار درست و ازهمین رو نیروی ستادی و حقوق افراد دیگرنیز باید به فروش گره بخورد.

مدیرعامل صنایع شیر ایران در خصوص اختیارات مدیران مناطق نیز توضیح داد: از ابتدا با تمرکز عملکرد و اختیارات در یک نقطه مخالف بوده‌ام چون سرعت اقدامات را کاهش می‌دهد.

وی همچنین در خصوص تغییر وضعیت پیمانکاری به قرارداد مستقیم نیز خبر داد: در صورت کاهش بار مالی این رویه به عنوان یک دستور ابلاغ می‌شود.

او با بیان اینکه از تخلفات درحوزه مفاسد اداری ومالی به راحتی نمیگذریم زیرا فساد خط قرمز است، گفت: در حوزه انبارها باید دقتی دوباره داشت زیرا انباشت محصولات نبایست به گونه ای باشد که کالایی مدت زمان بالا در انبارها بماند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/3M9oJM