امروز چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳

مدیرعامل بیمه آسیا: شاهد فصل جدیدی از توسعه و شکوفایی در سال ۱۴۰۱ خواهیم بود

مسعود بادین مدیرعامل بیمه آسیا در پیام نوروزی خود  اظهار امیدواری کرد این شرکت بزرگ بیمه ای در سال ۱۴۰۱ شاهد فصل تازه ای از رشد و توسعه در فعالیت های خود باشد.

به گزارش فراسو، متن کامل این پیام بدین شرح است:

“بسم‌ ا… الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال؛
حوّل حالنا الی اَحسن الحال

بهار طبیعت، صفحه‌ای رنگارنگ از رویش و شادابی و زبان گویای خداوند است که آدمی را به همسویی با نظام آفرینش و حرکت در مسیر تحول و تکامل فرا می‌خواند.

امسال در آستانه‌ وزش نسیم دل‌انگیز بهاری، شمیم اعیاد شعبانیه فضای بهاریمان را از عطر معنویت لبریز و کام جانمان را شیرین کرد.

امید است در تقارن نوروز با ماه‌های پرخیر و برکت شعبان و رمضان، شاهد تحول احوال و دل‌ها به احسن الحال باشیم.

خانواده بزرگ بیمه آسیا، سال ۱۴۰۰ را با تکیه بر دانش و قابلیت‌های حرفه‌ای، با موفقیتی مثال زدنی به پایان برد و توانست با عبور از رکوردهای قبلی خود در عملیات بیمه گری، ضمن رعایت اصول مشتری مداری و پرداخت منصفانه خسارت به زیاندیدگان و اهتمام در خدمت رسانی به بیمه گذاران، جایگاه و سهم خود از بازار بیمه را به نحو چشمگیری افزایش دهد و علیرغم مشکلات و تحریم های اقتصادی و تداوم بیماری کرونا، با بهره گیری از ظرفیت ها و توانایی های خود و در قالب مدیریت جهادی، سال ۱۴۰۰ را به دوره ای درخشان و پرافتخار در تاریخ فعالیت بیمه آسیا بدل نماید.

در آستانه سده جدید، اینجانب امیدوارتر از قبل، و درکنار شما عزیزان یقین دارم ، این شرکت بزرگ بیمه ای شاهد فصل تازه ای از رشد و توسعه در فعالیت های خود خواهد بود. و البته رسیدن به این هدف، با ترسیم دقیق و واقع بینانه افق آینده، سختکوشی و درایت، همراه با همیاری و همدلی تمام ارکان شرکت میسر است.

این فرصت را مغتـنم شمرده و ضمن سپاس از الطاف پرودگار یکتا و قدردانی از حمایت های بی دریغ سهامداران و هیات مدیره متعهد، تلاش های وافر معاونین، مدیران و مشاوران کاردان و کارکنان مجرب و سختکوش و شبکه فروش تلاشگر، حلول سال نو و بهار پرطراوت را خدمت ملت بزرگ ایران، همکاران گرامی، شبکه توانمند فروش و بیمه گذاران محترم صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم و از درگاه احدیت برای کلیه شما عزیزان و خانواده‎های گرامی‎تان، سالی سرشار از سلامتی و سرافرازی آرزومندم.

مسعود بادین
نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل”

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/zIxIx2