امروز یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرقت کیف پول الکترونیکی توسط تعمیرکار تلفن همراه

رئیس پلیس فتا تهران از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به سرقت کیف پول دیجیتالی مشتری خود کرده بود، خبر داد.

به گزارش فراسو، سرهنگ داود معظمی گودرزی گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه کیف پول الکترونیکی وی مورد سرقت قرار گرفته، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اظهارات مالباخته، سرنخ‌هایی از هویت متهم بدست آمد و در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که سارق تعمیرکار موبایل گوشی تلفن همراه هوشمند شاکی بوده و به دلیل بی دقتی مالباخته در نگهداری کیف پول رمز ارز و عدم گذاردن رمز روی برنامه‌های کاربردی گوشی تلفن همراه متاسفانه کیف پول دیجیتالی وی توسط تعمیر کار گوشی تلفن همراه خالی شده است که این احمال کاری شاکی؛ تعمیرکار موبایل را وسوسه کرده و موجودی کیف پول دیجیتال وی را خالی و این سرقت موصوف را رقم زده است.

رئیس پلیس فتا تهران تصریح کرد: متهم پس از تشریفات قضایی در عملیاتی غافلگیرانه به همراه ادله دیجیتالی مرتبط با سرقت موصوف دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

وی افزود: متهم به سرقت معادل ۴۰۰ میلیون تومانی ارز دیجیتال از کیف پول الکترونیکی این شهروند اعتراف و در نهایت بعد از تشکیل پرونده به همراه مستندات جهت کسب تکلیف نهایی به مرجع قضائی معرفی شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/nPsQjA