امروز دوشنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اولین گردهمایی سال ۱۴۰۱ مدیران موسسه اعتباری نور برگزار شد

نخستین گردهمایی مدیران موسسه اعتباری نور به‌صورت مجازی (ارتباط تصویری) با حضور اعضای هیات سرپرستی، معاونین، مدیران امور، سرپرستان مناطق، رؤسای شعب و تعدادی از کارکنان برگزار شد.
به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری نور، این گردهمایی در روز یکشنبه تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ با موضوع آئین شکرگزاری و شادباش نوروزی برگزار گردید.
بر اساس این گزارش در ابتدای این گردهمایی حشمت‌اله نظری رئیس هیات سرپرستی این موسسه ضمن بیان اهمیت شعار سال (تولید، دانش بنیان، اشتغال‌آفرین)، از آن به‌عنوان یک اصل مهم و بنیادی در کلیه بخش‌ها از جمله صنعت و کشاورزی یاد کرد.
ایشان در ادامه تصریح کرد در سال پیش‌رو موسسه اعتباری نور با استفاده از ظرفیت‌ کمیته‌های تخصصی، برگزاری و تداوم جلسات و تشکیل اتاق فکر در راستای ارائه خدمات جدید و برتر به مشتریان، مسیر پیشرفت و توسعه را طی خواهد کرد.
نظری در پایان این گردهمایی ضمن آرزوی تندرستی برای کلیه کارکنان این موسسه، خواستار همراهی و همدلی آ‌ن‌ها در جهت موفقیت موسسه اعتباری نور شد.
در ادامه این گردهمایی دکتر نجف‌پور عضو هیات سرپرستی این موسسه ضمن تبریک سال نو و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، از شعار سال به‌عنوان ابزاری برای مقابله با جنگ نرم اقتصادی و مبتنی بر آرمان‌های انقلاب اسلامی یاد کرد.
دکتر نجف‌پور با اشاره به ضرورت بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت شعار سال و نقش کلیه افراد در پیاده‌سازی آن نیز به وظایف سازمانی کارکنان و شاخص‌های موردنظر این موسسه در راستای تحقق تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین از جمله ارائه سرویس‌های فناورانه و دانش‌بنیان، ارائه بسته‌های اعتباری برتر، جذب نخبگان و … تأکید کردند.
ایشان در پایان ضمن آرزوی سلامتی و همراهی و همدلی پرسنل، خواستار تغییر و تحول مبتنی بر شعار سال در این موسسه شد.
شایان ذکر است در پایان این گردهمایی معاونین، مدیران امور، سرپرستان مناطق، رؤسای شعب و پرسنل این موسسه در جهت تحقق و پیاده‌سازی شعار سال (تولید، دانش بنیان، اشتغال‌آفرین) پیمان همراهی و همدلی بستند.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/NCagnF