امروز سه شنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارائه خدمات ارتباطی در ایام نوروز بدون قطعی و اختلال در استان گلستان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان ارائه خدمات ارتباطی گفت: در نوروز خدمات ارتباطی بدون قطعی و اختلال ارایه شد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان در نشست مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره به عدم قطعی یا اختلال ارتباط در هیچ یک از نقاط استان در نوروز ۱۴۰۱ گفت: مطابق روال سالهای گذشته کشیک نوروزی کارکنان و پیمانکاران نگهداری شبکه های ارتباطی مدیریت ارتباطات زیرساخت و مخابرات منطقه گلستان که از ۲۶ اسفند آغاز و تا پایان تعطیلات به صورت شبانه روزی و در همه روزهای هفته ادامه داشت، در هیچ یک از نقاط مسافرخیز  استان شاهد اختلال یا مشکلی نبودیم.
وی تصریح کرد: از دیگر بخش های مهم در حفظ کیفیت ارتباطات، بحث حفاظت از خطوط فیبر نوری بود که با تلاش همکاران و برقراری گشت‌های مستمر و بدون وقفه کنترل مسیر فیبر از هر گونه آسیب‌دیدگی و قطعی آن جلوگیری شد.
رئیس شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان اظهار کرد: همچنین با پایش‌های روزانه اپراتورهای همراه و شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی تاکنون هیچ گونه قطعی و اختلالی در شبکه‌های مذکور رخ نداده و ارتباطات در همه اپراتورهای ثابت و همراه پایدار و نرمال است.
وی تصریح کرد: پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات کاربران اینترنت و تلفن ثابت نیز بصورت ۷۲۴ در تعطیلات نوروزی انجام شد و شبکه پستی استان نیز هم بدون هیچگونه وقفه و تعطیلی در ایام نوروز به کار خود ادامه داد تا شهروندان عزیز در تبادلات پستی با مشکل مواجهه نشوند.
احمدی بیان کرد: کشیک نوروزی دفاتر پیشخوان منتخب در شهرهای بزرگ نیز پیش بینی شده بود تا در صورت نیاز به ارائه خدمات در این حوزه، برای هم استانی های گرامی مشکلی بوجود نیاید.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/LIBD29