امروز چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳

سرپرست بانک کشاورزی سال نو را تبریک گفت

مهدی رضایی سرپرست بانک کشاورزی در آستانه سال نو و نوروز باستانی با صدور پیامی، فرا رسیدن سال ۱۴۰۱ را به کلیه هموطنان به ویژه جامعه بزرگ کشاورزان و همچنین به همکاران خود تبریک گفت.

به گزارش فراسو، متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اِذا راَیتُمُ الرَّبیع فَاَکثِروا ذِکرَ النُّشور

این بهار خرم و آن برگ ریز            هست برهان وجود رستخیز

هم میهنان گرامی، جامعه ارزشمند مشتریان و همکاران گرامی

با سلامی چو بوی خوش آشنایی و شادباش سال نو

 بهار دلنشین ونخستین سال پانزدهمین سده خورشیدی، در حالی آغاز می شود که یکی از مهم ترین موضوعات این روزهای جهان و ایران، مقوله خطیر امنیت غذایی، به عنوان رکن اساسی امنیت ملی است . جامعه اصیل و دیرپای کشاورزی ایران از پی قرون متمادی،توانسته است در همین سرزمین و با ویژگی های اقلیمی خاص فلات ایران زمین، نیازهای اساسی خویش را تأمین نماید و مبتکر روش های بهینه درتامین وتمهید تولید باشد. در روزگار ما، بانک کشاورزی، به عنوان بانک مردم، درآستانه ۹۰ سال کنشگری،همراهی و پشتیبانی از تولید، همواره بر سپهر اقتصاد کشور درخشیده و نشان خدمت به کشاورزان زحمت کش را بر سینه داشته است.

اکنون در آستانه تحول طبیعت و بهار زیبا، لازم می دانم با عموم هم میهنان و به ویژه جامعه بزرگ کشاورزی ایران و همکاران کوشا و توانمنددر سراسر میهن، در راه نیل به اهداف کلان کشور تجدید پیمان نموده و از خدمات خانواده بزرگ و ارزشمند بانک کشاورزی در سال گذشته قدردانی نمایم.

مهدی رضایی

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/GkgsKo