امروز یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
پاسخگویی به ۹۰ شکایت حوزه فاوا صورت گرفت هیچ تقاضای مردمی مورد غفلت نیست

پاسخگویی به ۹۰ شکایت حوزه فاوا

همزمان با سفر رییس جمهوری به استان گلستان با حضور رئیس مرکز بازرسی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مرکز ارتباطات مردمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ریاست جمهوری در شهر گرگان مرکز استان گلستان راه‌اندازی شد که به ۹۰ شکایت در حوزه فاوا پاسخ داده شد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، علی بحرینی رئیس مرکز بازرسی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نماینده ویژه وزیر در سفر رییس جمهوری گفت: مرکز ارتباطات مردمی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات سفرهای رییس جمهور به منظور برقراری ارتباط با مردم به صورت حضوری در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان راه‌اندازی شد.
وی در خصوص درخواست ها و شکایات مطرح شده گفت: میز مذکور در روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۲ و ۱۳ اسفند از ساعت ۸ الی ۱۸ دایر شد و میزبان درخواست ها، مطالبات و شکایات فعالان حوزه ICT بود.
نماینده ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر ریاست جمهور تصریح کرد: در این دو روز بیش ۹۰ شکایت در حوزه های دفاتر پیشخوان شهری و روستایی، وضعیت معیشت همکاران و شکایات مختلف از حوزه پوشش دریافت شد که بخشی از آن در دستور پیگیری و بخشی نیز محقق شد.
وی خاطرنشان کرد: در بررسی مشکلات مردمی هیچ تقاضایی مورد غفلت نیست و ممکن است تقاضاهای عمومی همانند اشتغال که درخواست‌های بسیاری را شامل می‌شود، در کوتاه مدت نتوان پاسخ داد تلاش این است که از طریق این ارتباط به تقاضاهایی که امکان پاسخگویی فوری دارد، عمل کنیم.
بحرینی بیان کرد: مردم استان که در این تاریخ اعلام شده نتوانستند درخواست ها، مطالبات و یا شکایات خود را اعلام کنند می توانند با شماره گیری تلفن ۱۹۵ و یا مراجعه به آدرس الکترونیکی ۱۹۵٫cra.irمطالبات خود را ثبت کنند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/1599G1