امروز دوشنبه، ۱۴ خرداد ۱۴۰۳

مدیرعامل گروه بهمن عید باستانی نوروز را تبریک گفت

بیوک علیمرادلو مدیرعامل گروه بهمن با صدور پیامی فرا رسیدن سال نو و عید باستانی نوروز را به همه هموطنان به ویژه صنعتگران و پرسنل خدوم گروه بهمن تبریک گفت.
به گزارش فراسو، در متن این پیام آمده است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
یَا مُقَلِّـبَ الْقُلُـوبِ وَ الْأَبْـصَارِ‌                                            یَا مُـدَبِّـرَ اللَّیْـلِ وَ النَّـهَارِ
یَا مُحَــوِّلَ الْحَـوْلِ وَ الْأَحْـوَالِ‌                                     حَـوِّلْ حَالَنَــا إِلَی أَحْسَـنِ الْحَـالِ

در این روزها با سالی که پر از چالش بود و با کوله باری از تجارب تلخ و شیرین خداحافظی می‌کنیم و در حالی به پیشواز سال جدید می‌رویم که از صمیم قلب آرزومندیم مردمان جهان، ایران و اعضا خانواده بهمن بتوانند روزهای روشنی را تجربه کنند. سال گذشته، شرایط سخت اقتصادی، جنگ و ناآرامی‌های جهانی حلاوت زندگی را از ما ربود اما این حقیقت عالم است و به همانطور که در لحظه تحویل سال دعا می‌کنیم باید از خدا بهترین حال را بخواهیم و بگویم « حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ».
ما نیز در مجموعه بهمن، به تقلید از طبیعت هیچ گاه متوقف نمی‌شویم و سال به سال نو می‌شویم و با ایده‌هایی نو به استقبال سال ۱۴۰۱ می‌رویم. ایده‌هایی که منجر به حرکت به جلو و سربلندی تک‌تک اعضای گروه بهمن خواهد شد.
سالی گذشت به همت یکایک اعضای بهمن توانستیم افتخار بیافرینم و صنعت خودروسازی ایران را تکان دهیم. با همکاری یکدیگر خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی را روانه بازار کردیم و با تولید کامیونت فورس و کشنده امپاور نیز نشان دادیم گروه بهمن مجموعه‌ای است با سبد محصولات متنوع و جامع؛ با همین روحیه نوآورانه به پیشواز سال ۱۴۰۱ خواهیم رفت.
امیدواریم سال پیش‌روی برای همه ما در مجموعه بهمن، سالی پرهیجان و امیدوار کننده باشد. ما در بهمن باانگیزه به دنبال پیشرفت خواهیم رفت. این عید بر خانواده بزرگ خودروسازی بهمن مبارک باشد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/LcYRSS