امروز دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرعامل پست بانک ایران سال نو و نوروز باستانی را تبریک گفت

دکتر بهزاد شیری مدیر‌عامل پست‌بانک‌ایران با صدور پیامی فرارسیدن سال نو خورشیدی و تجلی خجسته جشن نوروز باستانی  را به همکاران، سهامداران، بازنشستگان و خانواده بزرگ پست‌بانک‌ایران تبریک گفت.

به گزارش فراسو، متن پیام تبریک دکترشیری بدین شرح است:

غنچه  گرچه فرو بستگی‌ست کار جهان
تو همچو باد بهاری گره‌گشا می‌باش

کنون که درختان به شکوفه آذین شده‌اند و هزاردستانِ باغ نوید رسیدن بهار را آواز می‌دهد، ما نیز غرورمندانه به روزهای پشت‌سرمان می‌نگریم و خرسندیم که قطار پست‌بانک‌ایران مسیرهای پر فراز و نشیب سال ۱۴۰۰ را با کامیابی پیمود و به ایستگاه ۱۴۰۱ رسید.

ضمن تبریک فرا رسیدن حلول سال نو خورشیدی و تجلّی خجسته جشن نوروز باستانی، دل‌مان را به اعتبار تجربه‌هایمان گرم می‌داریم تا در نخستین سالِ قرنِ تازه در سایه لطف مدام الهی و پشتکار همکاران و همقطاران، دگربار اوراق تازه‌ایی از موفقیت‌ها در عرصه توسعه اقتصاد دیجیتال و بانکداری نوین را به تقویم پست‌بانک‌ایران بیفزاییم.

امید داریم که در سال پیش‌رو همه‌ی عزم‌مان را در امتداد بیانیه گام دوم انقلاب جزم کنیم و با تمرکز بر شکوفایی ظرفیت‌های موجود در رویکردهای درون‌زایی اقتصاد، اقتصاد مردمی، کمک به تولید مولد و دانش‌بنیان و توسعه پایدار در مناطق روستایی و کم‌برخوردار، بیش از پیش برای اعتلای ایران عزیزمان گام برداریم تا چون باد بهاری گره‌گشای غنچه موفقیتِ آیندگانِ‌ سرزمین‌مان باشیم.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/rZZkkN