امروز سه شنبه، ۱۹ تیر ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت ملی پست فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت

معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست در پیامی فرارسیدن نوروز را به کارکنان و بازنشستگان این شرکت تبریک گفت.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ محمود لیائی در آستانه فرارسیدن نوروز ۱۴۰۱ پیامی صادر کرد که متن آن در زیر آمده است.

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

سلام و درود خدمت همکاران گرانقدرو بازنشستگان محترم شبکه پستی کشور 

خدای بزرگ را شاکر و سپاسگزارم که توفیق داد تا در جایگاه دیگری خدمتگزار مردم شریف کشور عزیزم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشم و برای اعتلای این مرز وبوم به ویژه صنعت پست کشور و همین طور کارکنان خدوم،زحمتکش، کم ادعا و در عین حال ارزشمند و گرانمایه شبکه پستی کشور گامی در خور شان و جایگاه ایشان بردارم.
در آستانه فرا رسیدن بهار طبیعت ، جای بسی افتخار است که ضمن تبریک آغاز سال نوی ۱۴۰۱ هجری شمسی از اهتمام و تلاش های مسئولانه شما همکاران عزیزم در جای جای میهن اسلامی صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.
بدون شک ارتباطات و فناوری های مرتبط به آن بیش از هرچیز دیگری جهان پیش رو را دستخوش اثرگذاری های خود خواهند کرد و طبعا ساختارهای مدیریتی و روندهای اجرایی می بایست متناسب با این تغییرات بهنگام سازی و تجهیز شوند.رضایتمندی وتوسعه منابع انسانی از نظر اینجانب اصلی ترین پایه موفقیت و پیشرفت در شرکت ملی پست محسوب می شود، شاید در سنوات گذشته سیاستهای اجرایی آنچنان در خور شان و منزلت نیروی انسانی پیاده نشده است اما اکنون تمام تلاش براین است که نسبت به اصلاح فرایندها و افزایش رضایت شما عزیزان اقداماتی موثر صورت گیرد واین مهم تنها با همراهی و همسویی همه شما در جهت تلاش بر تحقق اهداف شرکت ملی پست  امکان پذیر است.
صنعت پست کشور در سال های اخیر و با وجود همه گیر شدن ویروس کرونا فراز و فرودهای زیادی را پشت سر گذاشته است. بحران ناشی از کرونا برای شبکه پستی کشور به یک فرصت در راستای خدمتی ارزشمند به جامعه تبدیل و در اذهان مردم ماندگار شده است.
اکنون بازار این صنعت ارزشمند در کشور فرصت بسیار مناسبی است تا با تکیه بر پستی هوشمند، در توسعه ی بیشتر کسب و کارها با بهره گیری از رقابت سالم تلاش و با تمرکزبر قابلیتها و ظرفیتهای قانونی موجود، افزایش حداکثری سهم بازار را همسو با افزایش کیفیت خدمات پستی کشور تجربه کنیم.  امروز شرکت ملی پست به عنوان پیشران اقتصاد دیجیتال با تغییر رویکردی که تجربه کرده است خواهد توانست با توسعه بیش از پیش خدمات لجستیک و تجارت الکترونیک توانمندتر گشته و با بهره گیری ازنقش موثر خود در پیاده سازی شبکه ملی اطلاعات و به کارگیری فناوری های نوین، گامهایی موثرتر در پیاده سازی دولت الکترونیک برداشته و دامنه جدیدی از خدمت رسانی در راستای تامین نیازهای مشتریان ایجاد کند.
امیدوارم در سال جدید با به کارگیری هوشمندانه فرصت‌ها، ظرفیت‌ها، زیرساخت‌های موجود، چابک سازی نیروی انسانی و سیاست گذاری های روشن در خصوص همکاری با نهادها و موسسات تجاری، مؤلفه‌های یک صنعت «اثربخش، پایدار و پویا» را در اقتصاد ایران به نمایش گذاشته و با شور و اشتیاق وافر، برای ایرانی آبادتر، مصمم‌تر از گذشته همسو با برنامه های توسعه ای تعیین شده از سوی مقام عالی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پیرامون پیاده سازی کامل طرح تحول دیجیتال پست؛ هوشمند سازی و به تبع این اقدامات، بهبود وضعیت معیشتی کارکنان پرتلاشمان همسو با رویکردهای جدید دولت سیزدهم  گام برداریم.
بی تردید با همفکری و همسویی یکایک شما اعضای خانواده شبکه پستی کشور،  این شرکت در آینده ای نزدیک به عنوان بزرگترین سکوی تجارت الکترونیک درعرصه خدمت رسانی خواهد درخشید و  تمام هموطنان از طعم شیرین فناوری در خدمات پستی بهره مند خواهند شد.
با استعانت از آفریدگار جهان و با نوید سالی سرشار از شور و نشاط و رخدادهای نیک بار دیگر فرا رسیدن بهاران شکوهمند را که هنگامه ی تجلی مواهب الهی بر بستر طبیعت است تبریک گفته ، از آستان حضرت احدیت مزید توفیقات شما عزیزان را برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد وشکوفایی شبکه پستی کشور آرزومندم‌ .

محمود لیائی
معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/MRJHgQ