امروز دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدت زمان توزیع اقلام اساسی در آستانه سال جدید ۴۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: مدت زمان خدمت رسانی به مردم را تا ۴۰ درصد افزایش داده ایم به طوری که از امروز تا پایان روز شنبه خدمت رسانی به مردم در توزیع کالا اساسی از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح الی ۲۰ و ۳۰ دقیقه آغاز شده است.

به گزارش فراسو، ایوب فصاحت، در خصوص وضعیت عرضه کالاهای اساسی در میادین میوه و تره بار تهران، گفت: زمان خدمت رسانی به مردم را تا ۴۰ درصد افزایش داده ایم به طوری که از امروز تا پایان روز شنبه خدمت رسانی به مردم از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح الی ۲۰ و ۳۰ دقیقه شب آغاز شده است.

وی افزود: خدمت رسانی به مردم در روز یکشنبه که عید نوروز است از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۵ بعدازظهر صورت می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران بیان کرد: کالا‌های اساسی به وفور در تمامی میادین و بازار‌ها وجود دارد بنابراین مشکلی در تامین کالا‌های اساسی مردم اعم از برنج (ایرانی، خارجی)، روغن، گوشت قرمز و گوشت سفید (ماهی، مرغ) نداریم.

فصاحت اظهار کرد: در حال حاضر ۱۵ ماشین یخچال دار توزیع گوشت منجمد ۷۰ الی ۸۰ درصد بازار را پوشش می‌دهند.
وی خاطر نشان کرد: حدوداً ۶۰ جایگاه توزیع میوه شب عید را به وزارت جهاد کشاورزی معرفی کرده ایم.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران عنوان کرد: نظارت بر بازار را به شدت افزایش داده ایم همچنین دو تیم نظارتی نامحسوس را برای نظارت تمامی میادین قرار داده ایم که روزانه حدود ۱۵ میدان و ۱۰ بازار را رصد می‌کنند.

فصاحت بیان کرد: مدیران میدان‌های عرضه کالا نیز هر روز بر همه بازار‌ها نظارت جدی دارند.

وی افزود: میزان توزیع گوشت قرمز توسط وزارت جهاد کشاورزی افزایش پیدا کرده است همچنین گوشت وارداتی نیز از فردا برای توزیع به میادین عرضه می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران اظهار کرد: در تامین میوه شب عید نیز مشکلی نداریم.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/GdwXvW